بهترین اقامتگاه های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای امکاناتی برای گردشگران تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 می باشد مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.نظر مسافران  تور لحظه آخری آنتالیا در باره این هتل بسیار مثبت بوده ورضایت کامل داشته اند.


هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا جزو هتل های 5 ستاره آنتالیا و پرطرفدار از نظر مسافران  تور آنتالیا ویژه تعطیلات بهار 95 به شمار می رود . این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر قرار گرفته است . از امکانات این هتل برای مهمانان  تور آنتالیا ویژه اردیبهشت 95  می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و اتاق ها دارای مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

از دیگر امکانات این هتل برای رفاه مهمانان تور لحظه آخری آنتالیا  می توان به : رستوران و کافی شاپ ، سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه و عکاسی اشاره کرد . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده کنند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

 هتل گرند رینگ آنتالیا





:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: