رستوران چینی در آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستوران های چینی گاردن آنتالیا

این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران تورآنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .این رستوران در آنتالیا یک رستوران چینی است که پر از غذاهای آسیایی است. اگر در تهران یا دیگر شهرهای ایران، غذای آسیایی تست نکرده باشید، به شما کمک می‌کند که طعم واقعی غذای آسیایی را بچشید. اولین برخورد شما مسافران تور آنتالیا تعطیلات بهار 95 با غذای آسیایی در این رستوران می‌تواند خیلی لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

این رستوران در ساحل مدیترانه و در شهر آنتالیا قرار گرفته است. فضای باز رو به دریای مدیترانه است و فرصت این که علاوه بر میل کردن غذا، به تماشای اب‌های زلال و ارام دریای مدیترانه خیره شوید نیز وجود دارد. سر و صدای معمول رستوران‌ها نیز هست، احتمالاً این اجازه را به شما نمی دهد که از صدای دریا نیز، آن طوری که لازم است استفاده کنید ولی مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 95 در این مکان می توانند با ارامش غذای خود راصرف کنند.

 غذای آسیایی که حتماً تا حالا شنیده اید، سوشی ژاپنی است. این غذا، همان ماهی خام است که به شیوه ای غیر از اجاق و گرما دادن پخته شده است، بوی ضخم ماهی گرفته شده و مزه لذیذی دارد. به نظر نمی رسد که سوشی غذای بدمزه ای باشد، زیرا ادویه ای که برای پخت سوشی با مواد طبیعی به کار می‌رود، بسیار بیشتر از ماهی پخته است و مزه بی نظیری دارد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از خوردن این غذا لذت ببرند.پلگوگی نیز یک غذای آسیای مربوط به کره جنوبی است. از گوشت راسته گاو تهیه می‌شود و مانند شنیسل است. راسته گاو را بسیار باریک می‌برند و آن را با روغن کنجد، پودر سیر، زنجبیل و شکر قهوه ای مزه دار می‌کنند و بعد آن را پخته و با برنج سرو می‌کنند..گردشگران عزیز تور آنتالیا خرداد 95 می توانند از خوردن این غذا لذت ببرند.اردک پکنی چین را نیز نباید از دست داد. طبخ اردک در چین روش‌های مختلفی دارد. اما اردک پکنی مزه بی نظیری دارد که حتماً در بین غذاهای اسیایی باید امتحان شود..گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند از رفتن به رستوران چینی گاردن آنتالیا لذت ببرند.

رستوران چینی گاردن آنتالیا





:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: , رستوران های خوب آنتالیا, بهترین رستوران های انتالیا, رستوران های لوکس آنتالیا, رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: