مجموعه موزه و نماد کيش؛ جاذبه اي براي علاقمندان به هنر و فرهنگ
نوشته شده توسط : fnz.pni

مجموعه موزه و نماد کيش؛ جاذبه اي براي علاقمندان به هنر و فرهنگ

 

مجموعه موزه و نماد کيش؛ جاذبه اي براي علاقمندان به هنر و فرهنگ

برگزاری نمايشگاه های آثار ارزشمند هنرمندان داخلی و خارجی در مجموعه موزه و نماد، برای گردشگری یک جاذبه ی دیدنی جدید تور کیش از رشت به شمار می رود.

در يکسال گذشته جزیره کیش ميزبان برگزاری 12 نمايشگاه از آثار شاخص هنرمندان کشور در زمينه های مختلف در مجموعه موزه و نماد کيش بوده است. اگر این روند ادامه پیدا کند می تواند به يکي از ظرفيت های خوب برای جذب گردشگر تبديل شود.

اين مجموعه به همت بخش خصوصی و در ساحل غربي جزيره کيش در محيطی آرام و الهام بخش در زمینه ی نمايش و عرضه آثار هنری تاسیس شده است.

برخی از عناوين و موضوعات نمايشگاه ها در مجموعه موزه و نماد کيش شامل رنگ ها و چهره ها، نينوا، هنرهاي تجسمي، نقطه شروع، کفش ها ورنج ها، آيت، نمايش آثار و يکتور وازارلي، ناگفته هاي کودکانه، آثار حجمي شايا شهرستانی، ديوار، نوستالژي، آثار گروه فرا، آثار هنرمندان جوان و گنجينه سنگ مجموعه سنگ های برادران اردانی است که در يک طبقه به وسعت تور کیش پرواز ماهان 3 هزار و 200 متر مربعی برگزار می شود و شامل 4 سالن گالری، آمفی تئاتر، بخش اداری، کافی شاپ و کارگاه آموزشی است.

در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 21 برای عموم آثار برتر سينمای دنيا نيز به زبان اصلي و با زيرنويس فارسی اکران می شود.

با هدف ترويج فرهنگ حمايت از هنرمندان و آموزش هنر به شهروندان و گردشگران علاقمند، فروشگاه و کارگاه هنری با حضور اساتيد هنر در اين مجموعه فعاليت مي کنند.

نمايشگاهی از مجموعه سنگ هاب قيمتی و نيمه قيمتی و شهاب سنگ متعلق به برادران ارداني و آثار حجمی شايا شهرستانی هنرمند رشته هنرهای تجسمی در حال حاضر در مجموعه موزه و نماد کيش به معرض نمایش گذاشته شده است.

مجموعه موزه و نماد کيش همه روزه از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 22 آماده پذيرش علاقمندان هنر و فرهنگ است. با برگزاری این قیمت تور کیش نمايشگاه ها شاهد تغيير دوره ای اين آثار در کیش خواهی بود و گردشگران و شهروندان قادر خواهند بود با هر بار بازدید با آثار جديدی از هنرمندان رو به رو شوند.

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مجموعه موزه و نماد کيش؛ جاذبه اي براي علاقمندان به هنر و فرهنگ,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: