کیش زمستانش دیدنی تر است
نوشته شده توسط : fnz.pni

کیش زمستانش دیدنی تر است

 

کیش زمستانش دیدنی تر است

در حالیکه در بیشتر نقاط کشور شاهد سرمای بهمن ماه و بارش های نسبتا خوب زمستانی هستیم، جزیره کیش دارای آب و هوایی بهاری است. هتل داریوش کیش گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا از سواحل زیبای خلیج فارس و همچنین دیدنیها و تفریحات کیش جزیره لذت ببرند. جزیره کیش به عنوان چهارمین شهر پر اکسیژن جهان به شمار می رود که در تعطیلات دهه مبارکه فجر پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور بوده است.

با سردتر شدن هوا معمولا با کاهش گردشگر در اقسام نقاط کشور مواجه می شویم. ولی جزیره کیش با شروع فصل سرما پر رونق تر می شود. چراکه کیش در زمستان حال و هوایی بهاری دارد و مقصد محبوب گردشگران در این فصل از ایام سال است. بهترین زمان سفر به جزیره زیبای کیش از آذرماه تا اردیبهشت است. شاید برایتان جالب باشد در حالی در تهران با لباسی گرم و شال و کلاه کرده در خیابان های شلوغ و آلوده تهران خود را به فرودگاه می رسانید با رسیدن به جزیره کیش از هوای مطلوب و بهاری و آرامش بخش جزیره لذت خواهید برد. سفر در زمستان به جزیره کیش این مزیت را دارد که از هتل خود بیرون بزنید و ساعت ها به دور از نگرانی آفتاب سوختگی و گرما گشت و گذار کنید. قطعا در تور سه روزه این فرصت را پیدا نمی کنید که از تمامی اماکن دیدنی جزیره دیدن نمایید. ولی توصیه می شود دیدنیهای شاخص و جذاب جزیره از دست ندهید.

امکان استفاده از ورزش های آبی و تفریحات دریایی نیز در زمستان فراهم شده است. برخی از دیدنیهای کیش که پیشنهاد هتل سورینت مریم کیش می شود حتما در سفر خود از آن ها دیدن نمایید شامل موارد زیر است.

باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها

یکی از معروف‌ترین نقاط دیدنی کیش قطعا باغ پرندگان و پارک دلفین‌هاست. در این مجموعه شانس دیدن 50 گونه از پرنده‌های مختلف را خواهید داشت که از جمله می توان به طاووس‌ها، طوطی‌ها، پلیکان‌ها و سایر گونه های کمیاب اشاره نمود. انواع پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و … در این مجموعه وجود دارند. نمایش دلفین‌ها و کلاسیک‌شو را در باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها از دست ندهید.

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش در زمینی به مساحت دو هکتاری و در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است. علاوه بر آهو گونه هایی نظیر مثل شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نیز نگهداری می شوند، ولی آهوها به صورت آزادانه در این پارک زندگی می کنند. در بوستان آهوان کیش برای کودکان وسایل بازی نیز در نظر گرفته شده است.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی جز بهترین دیدنیهای کیش به شمار می رود که دارای عرشه ای چوبی بسیار زیبایی است. اسکله تفریحی کیش هتل مارینا پارک کیش برای پیاده روی و گردش بهترین گزینه خواهد بود. اسکله تفریحی به بولینگ مریم کیش، سینما 4 بعدی و کلوپ تفریحات دریایی فاصله ی اندکی دارد. کافه، رستوران، مراکز تفریحی و…. در اطراف اسکله تفریحی قرار دارند.

 خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش در حدود 200 سال قدمت دارد که در محله سفین قدیم واقع شده است. گردشگران در این خانه می توانند از ابزار و وسایل قدیمی‌ای مانند وسایل  ماهیگیری، پخت‌وپز، نگهداری و تهیه خرما و… دیدن نمایند. علاقه مندان از ساعت 10 تا 13 و از ساعت 16 تا 21 می توانند از این موزه دیدن کنند.

شهر زیرزمینی کاریز

کاریز کیش در میدان المپیک قرار دارد که زمانی آب شرب مردم جزیره را تأمین می‌کرده است. این قنات با 2000 سال قدمت به عنوان یکی از بهترین دیدنیهای جزیره به شمار می رود. توصیه می شود از موزه، بازارچه صنایع‌دستی، عکاسخانه، چایخانه و رستوران، سقفی مرجانی به قطر هفت متر با فسیل‌های طبیعی صدف‌ها و آبزیان دیدن نمایید.

شهر حریره کیش

شهر حریره کیش متعلق به سده 5 تا 10 هجری قمری است و جز آثاری است که به ثبت ملی رسیده است. این شهر باستانی نمایانگر شهرى بزرگ و آباد در زمان خودش بوده است. امروز از این شهر باستانی تنها منظره ای از بین رفته یک شهر با دیواره ها و سقف ها به جای مانده است.

کشتی یونانی، مجموعه درخت سبز، غواصی کیش، شاتل و بنانا در کیش، جت‌اسکی، اسکی روی آب، پاراسل، کشتی های تفریحی کیش، تم‌پارک آبی اوشن، مجموعه پارس سافاری کیش، دوچرخه سواری از بهترین دیدنیهای کیش هستند که می توان از آن ها بازدید کرد و لحظات خوبی را رقم زد.

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: کیش زمستانش دیدنی تر است,اخبار کیش,تازه های کیش,تور کیش,تور ارزان کیش,قیمت تور کیش,تور آفری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: