تور کیش از شیراز
نوشته شده توسط : fnz.pni

تور کیش از شیراز

 

تور کیش از شیراز

کیش به عنوان یک مقصد گردشگری بی نظیر از همه جای ایران طرفداران خودش را دارد. یکی از شهرهایی که به مقصد کیش تورهای رایگان کیش بسیار تردد دارد شیراز است. با توجه به اینکه شیراز در فاصله ی کوتاهی از جزیره قرار دارد، حتی می توان مسیر را به صورت پیاده پیمود.

برخی از گردشگران ترجیح می دهند شیراز را به مقصد جزیره کیش با هواپیما سفر کنند. برخی نیز معتقدند تمام سفر مقصد نهایی نیست و ممکن است اتفاقات جالبی در حین سفر رخ دهد. تور کیش از شیراز سفری راحت، کوتاه و بی دردسر است اما با توجه به اینکه سلیقه تمام افراد یکی نیست، برخی علاقه مند به سفری مهیج تر و با تجربه هایی بیشتر هستند تا راحتی سفر.

اگر با هواییما به جزیره کیش سفر نکنید و با خودرو شخصی و یا پای پیاده سفر کنید، سفری مهیج و تجربه فوق العاده ای خواهید داشت. البته برای افرادی که پر مشغله هستند و تصمیم دارند خود را هر چه سریع تر به جزیره کیش برسانند، تور کیش از شیراز با خرید بلیط هواپیما و رزرو یک هتل راحترین انتخاب می باشد.

حال اگر انتخابتان سفری بی نظیر و تجربه ی هیجان انگیزی است چه در انتظار شماست؟

در ابتدایی ترین ساعات آغازین سفر خود از شیراز به جزیره کیش دریاچه نمکی زیبا پیش رویتان خواهد بود. البته این منطقه تورهای رایگان کیش با هواپیما نیز قابل مشاهده است. اگر سفر خود را به ماه های فروردین و اردیبهشت موکول کنید شانس این را خواهید داشت تا پهنه ای صورتی و بنفش و سفید را در این مکان ببینید. این منطقه برای عکاسان سوژه ای بی نظیری خواهد بود. البته امکان استفاده از قایق های پدالی نیز برای علاقه مندان فراهم شده است.

قبل از رسیدن به دریاچه نمک، تور کیش از شیراز یکی از خوشمزه ترین مسیرها به سمت خلیج فارس است. چراکه در این مسیر کاهو و کنار تازه در انتظار شما خواهد بود.

از دیگر بخش های جالب و هیجان انگیز سفر به کیش از شیراز و بازدید و عبور از نخلستان های شهرهای جنوبی ایران است. این مکان بسیار دیدنی است. پیشنهاد می شود گرمای حاصل از تابش مستقیم خورشید را در این مکان از دست ندهید.

با تور کیش از شیراز این فرصت را خواهید داشت تا از شنیدن لهجه زیبا و آهنگین مردمان سیاه چرده و خندان رو جنوب و دیدن گاه تور کیش از مشهد و بی گاه زنان نقاب بر چهره با چادرهای حریر و شلوارهای زری دوزی شده بندری و دمپایی شصتی لذت ببرید. قطعا برای یک گردشگر چنین حوادثی بسیار جالب و جذاب خواهد بود.

امکان بازدید از بازارهای محلی شهرهای نزدیک به ساحل دستان وجود دارد و علاقه مندان می توانند پاهای خود را با نقش حنا تزیین کنند و یا دشداشه بخرند و همچنین می توانند با پارچه های زری دوزی شده عکس بیاندازید که این اتفاقات تنها با تور کیش از شیراز مسیر خواهد بود.

تور کیش از شیراز بهترین موقعیت را برای دیدن عظمت کشتی سازان بومی ایرانی به وجود می آورد. با بازدید از آن متوجه خواهید شد که چگونه با دستان هنرمند خود کشتی هایی غول پیکر می سازند و با آن امرار معاش می کنند.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: تور کیش از شیراز,تور کیش,قیمت تور کیش,آفر تور کیش,تور لحظه آخری کیش,بهترین قیمت تور کیش,ارزان ترین نرخ تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: