هتل های کیش و امکانات آنها
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل های کیش و امکانات آنها

 

هتل های کیش و امکانات آنها

جزیره کیش سالانه میزبان گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور است و بیشتر گردشگران تمایل دارند بدانند، هتل مارینا پارک کیش هتلی که قصد اقامت در آن را دارند و یا بطور کلی هتل های کیش از نظر کیفیت و امکانات در چه گروهی قرار دارد. برخی از گردشگرانی که برای به منظور تفریح به این جزیره سفر می کنند، برایشان بسیار اهمیت دارد که هتل های کیش مجهز به چه امکاناتی هستند. از این رو در این مطلب به برخی از ویژگیهای هتلهای کیش می پردازیم.

بیشتر هتل های کیش خدماتی نظیر صبحانه و در بیشتر مواقع به صورت بوفه را ارائه می دهند. صبحانه اصلی ترین وعده غذایی برای شروع یک روز خوب و پر نشاط است به همین منظور هتل های کیش به این وعده اهمیت داده تا برای گردشگران و مسافران تور کیش روزی سرشار از نشاط را رقم بزنند.

هتل های کیش با توجه به اینکه در چه درجه ای قرار دارند از کیفیت و خدمات متفاوتی برخوردار هستند که استقبال فرودگاهی و ترانسفر من جمله آنهاست. این ویژگی و خدمات برای بسیاری از گردشگران به عنوان یک مزیت تلقی می شود تا هتلی که انتخاب کرده اند دارای ترانسفر فرودگاهی باشد.

برخی از هتلهای کیش نظیر هتل داریوش، هتل مارینا، هتل ترنج که جزء هتل های پنج ستاره جزیره هستند برای رفاه حال گردشگران هتل پانیذ کیش امکان بازدید از برخی دیدنیها و تفریحات کیش را فراهم کرده است.

هتل های کیش بر خلاف هتل های مشهد برای ارائه شام و ناهار و سایر خدمات دارای ویژگی متفاوتی هستند. شهر مشهد به لحاظ سرو وعده های غذایی دارای خط مشی متفاوتی است و اغلب شام و ناهار را به صورت بوفه سرو می کند و هتل هایی که دارای کیفیت پایین تری هستند تنها منوی انتخابی را ارائه می دهند.

در حال حاضر هیچ یک از هتل های کیش وعده شام را ارائه نمی دهند. هتل های کیش  و اغلب هتل های پنج ستاره سرو غذا را به صورت بوفه ارائه می دهند. هتل های چهار ستاره نیز منو به صورت بوفه سرو می کنند.

با وجود اینکه استقبال بی نظیری از هتل کیش می شود اما هنوز امکانات و خدماتی مناسبی برای معلولین در نظر گرفته نشده و اغلب هتل های پنج ستاره خدمات کاملتری را ارائه می دهد. گفتنی است حتی هتل های سه ستاره جزیره کیش نیز امکانات مناسبی برای معلولین ارائه نمی دهند.

ارائه خدمات اینترنت در بیشتر هتل های کیش دیده می شود و اتاق ها و لابی هتل مجهز به این ویژگی هستند. برخی از هتل ها نیز در محوطه باز و حیاط اینترنت وای فای به گردشگران و مسافران ارائه می دهند.

هتلهای لوکس کیش علاوه بر اینکه کلوپ تفریحات ساحلی را ارائه می دهند، در برخی موارد مجموعه آبی مانند استخر، سونا، هتلهای کیش جکوزی به همراه سالن بدنسازی و ورزشی را نیز در نظر گرفته اند. هتل هایی که این خدمات را ارائه می دهند انگشت شمار هستند.

در اغلب ماه های سال هتل های کیش به منظور جذب گردشگر احساس نیاز نمی کنند به همین جهت هنوز رقابت برای ارائه امکانات پیشرفته و یا خاص در جزیره کیش وجود ندارد.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net مراجعه نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های کیش و امکانات آنها,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,امکانات هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: