معایب زندگی در کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

معایب زندگی در کیش

 

معایب زندگی در کیش

با وجود اینکه زندگی در محیطی آرام، زیبا، در کنار سواحلی نیلگون و نقره فام خلیج فارس به نظر لذت بخش و ایده آل به نظر می رسد. تور کیش هتل شایگان ولی زندگی در این جزیره زیبا معایبی نیز دارد که در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت.

برخی از ویژگیهای این جزیره نظیر عدم وجود ترافیک، آب و هوایی پاک و تمیز، امنیت و رفاه اجتماعی بالا سبب می شود که بسیاری از هموطنانمان تمایل پیدا کنند تا به جزیره کیش نقل مکان کنند .معایب زندگی در کیش ممکن است برخی را از این تصمیم باز دارد.

قوانین راهنمایی و رانندگی که در جزیره کیش وجود دارد نسبت به سایر مناطق و شهرهای ایران قانونمند تر است و گردشگران و مسافران می بایست تابع این قوانین باشند. همچنین افرادی که اتومبیل کرایه می کنند قبل از خروج از جزیره باید نسبت به دریافت استعلام و پرداخت جریمه خود اقدام کنند.

تدابیر امنیتی بالایی در جزیره کیش برقرار است چراکه جزیره کیش به یک منطقه توریستی تبدیل شده است. همواره جزیره کیش در لیست امن ترین شهرهای جهان قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری را برای تفریح و سفر به این جزیره مجاب می کند.

در ماه های مختلف سال جزیره کیش با استقبال مسافران رو به رو است و بطور کلی جمعیت آن را مسافران و توریست ها تشکیل می دهند تور کیش هتل داریوش و به همین دلیل است که تردد خودرو در جزیره کم است و سبب شده تا جزیره از آب و هوایی پاک و سالمی برخوردار باشد.

خوب است بدانید که جزیره کیش جزو چهار منطقه ای از جهان است که دارای اکسیژن خالص بالایی می باشد و همین موضوع دلیلی برای افرادی است که مشکلات قلبی و تنفسی دارند و ترجیح می دهند ادامه زندگیشان را در محیطی آرام و به دور شلوغی و آلودگی سپری کنند.

رطوبت طاقت فرسای هوا و گرمای بیش از اندازه را می توان یکی از معایب زندگی در کیش دانست. این مسئله حتی برای گردشگران نیز آزرده دهنده می شود. گرما و رطوبت هوا گاهی سبب می شود تا ساکنین و توریست ها روزها در محل اقامت خود باشند و گشت و گذار و تفریح و خرید و بازدید از دیدنیها و تفریحات کیش را به شب موکول کنند.

هزینه بالای مواد غذایی و مسکن، دور بودن از مرکز کشور، وجود حشراتی موذی و گزش آن ها، عدم دسترسی به خدمات بهداشتی و ..... هتل داریوش کیش از دیگر معایب زندگی در این جزیره است حشرات موذی در سطح شهر و به ویژه در نواحی گرم تر بیشتر بوده، در فصول گرم سال نیز گزیدگی حشرات به بیشترین حد خود می رسد و باعث آزرده خاطر شدن گردشگران می شود. هزینه مسکن نیز در برخی نقاط کیش بالا است.

عدم دسترسی به خدمات درمانی و بهداشتی تخصصی به دلیل وجود مسافت طولانی تا مرکز کشور از دیگر مشکلاتی است که سبب می شود افراد برای مسائل پزشکی و درمانی مسافت های طولانی را بپیمایند.

همچنین گازکشی به صورت کامل در کیش انجام نشده و دسترسی به آب شیرین را برای شهروندان و گردشگران سخت کرده است. یکی دیگر از معایب زندگی در کیش بحث گرانی و سطح بالای قیمت ها، هزینه ی بالای آب و برق، قیمت بالای لوازم دیجیتالی و الکترونیکی است.

بهتر است قبل از رزرو تور خود در خصوص هتل محل اقامتتان اطلاعاتی کسب کنید. در سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net بهترین هتل های کیش معرفی شده اند.

فرصت شغلی بسیار کم جزیره کیش را می توان یکی دیگر از معایب زندگی در کیش دانست. افرادی که به کیش مهاجرت می کنند تا مدت ها به دنبال کار هستند و بعد از آن نیز تعداد کمی از آن ها موفق به یافتن شغل مناسب می شوند. کیشوندان نیز بیشتر در هتل ها و مشاغل مرتبط با توریسم مشغول به کار هستند.

افرادی که برای ادامه زندگیشان جزیره کیش را انتخاب کرده اند، باید بدانند صنعت ساخت و ساز رو به افزایش است و رونق دارد و هر روز در حال توسعه است. اگر سرمایه ای در دست دارید و فکر کار کردن با آن را دارید، کیش مکان مناسبی به این منظور خواهد بود و می توانید در زمینه های گوناگون سرمایه گذاری کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: معایب زندگی در کیش,راهنمای سفر به کیش,توصیه های سفر به کیش,اخبار کیش,تازه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: