معرفی بهترین کافه های کيش
نوشته شده توسط : fnz.pni

معرفی بهترین کافه های کيش

 

معرفی بهترین کافه های کيش

جزیره کيش را می توان جزو معدود مقصدهای گردشگری و تفريحاتی در کشور معرفی کرد که از امکانات ویژه ای برخوردار است. این جزیره زیبا علاوه بر جاذبه های دیدنی و گردشگری دارای هتل های لوکس و مجلل کیش، مراکز خريد بزرگ با برند هاي معروف بین المللی می باشد. همچنین برنامه های تفريحی، مراکز تفریحی و ورزشی آبی بسيار هيجان انگيز و رستوران ها و کافی شاپ های مجلل از دیگر ویژگیهای این جزیره به شمار می رود. رستوران ها و کافی شاپ های جزيره زيبای کيش دارای فضايی بسيار مدرن و آرامش بخش، تميز و مجهز به امکانات عالی می باشند.

در ادامه به معرفی بهترین کافی شاپ های کیش خواهیم تورهای رایگان کیش پرداخت.

کافه گالری راسپينا

در نزديکي کشتي يونانی واقع شده است و از دسترسی بسیاری خوبی برخوردار است. کافه از محیطی زیبا، جذاب تشکیل شده است و میهمانان کافه می توانند لحظاتی خوش را سپری نمایند. جالب است بدانید این کافه در يک هواپيما واقعی قرار گرفته است که از هواپيماهای از کار افتاده شرکت کيش اير می باشد که اکنون به فضایی برای گذراندن اوقات خوش به همراه منوهای لذیذ و دوست داشتنی تبدیل شده است. کافه با برنامه خاص و ويژه ی خود توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند که اجرای جنگ بسيار شاد و پرانرژی به وسيله گروهی از هنرمندان معروف و حرفه ای در اين زمينه از جمله این برنامه هاست.

بی شک برای گردشگران جالب خواهد بود که می توانند در اتاق خلبان هواپيما بنشینند و حتی لباس خلبان برتن کنند. تور کیش از مشهد اين کافه از ساعت 16:30 تا 3 بامداد باز می باشد.

کافه ماکارون کيش

از دیگر کافه هایی است که همواره مورد رضایت کردشگران واقع شده است. کافه ماکارون در طبقه همکف مرکز خريد دامون قرار دارد و قيمت غذاهای این کافه نسبت به کافه های ديگر کمی بالاتر است و از امکاناتی نظیر ظرفيت 12 نفری، اينترنت رايگان، رزرو میز و... برخوردار می باشد. کافه ماکارون کيش از بعد از ظهر تا آخر شب آماده پذیرایی از میهمانان باز می باشد.

کافي شاپ يونيک کيش

کافی شاپ يونيک کيش در طبقه اول بازار پرديس 2 واقع شده است و دارای ظرفيت 30 نفری، امکان رزرو ميز و سطح قيمت غذاها متوسط می باشد. اين کافی شاپ از ظهر تا بعد از ظهر باز است.

کافي شاپ توچال کيش

اين کافی شاپ از از صبح تا ظهر در مرکز خريد گلستان شهرک صدف خدمات خود را ارائه مي دهد. قيمت مواد غذايي اين کافه نیز متوسط است. اين کافه دارای طراحی زيبا و مدرنی برای پذيرای از میهمانان مي باشد.

کافی شاپ سلامت کيش

اين کافی شاپ انواع غذاهای ايرانی و فرنگی را با قيمت های متوسط ارائه می دهد. کافی شاپ سلامت کيش در مرکز خريد دامون کيش واقع شده است که از صبح تا شب باز می باشد. توجه داشته باشید که اين کافی شاپ صندلي ندارد. کافی شاپ سلامت کيش از دیگر رستورانهای کیش به شمار می رود که می توانید غذاهای منتوع را با قیمت مناسبتری میل تور کیش از شیراز نمایید.


کافي شاپ کاکتوس کيش

کافی شاپ کاکتوس کيش يکی از بهترين کافی شاپ های کيش به شمار می رود که از ظرفيت 150 نفری برخوردار است. اگر از شهروندان کيش بخواهید که یک کافی شاپ خوب را معرفی کنند قطعا انتخابشان کافی شاپ کاکتوس خواهند بود که در بلوار داريوش، قبل از ميدان داريوش واقع شده است. گردشگران تور کیش می توانند انواع انواع دسر، نوشيدنی های گرم و سرد و همچنين انواع بستنی را در این کافی میل نمایند.

كافی شاپ کاکتوس دارای دو محيط مجزا برای نشستن می باشد که هم می توانید داخل کافی شاپ سفارشتان را میل کنید و یا در فضای روباز کافي شاپ که با انواع گياهان کاکتوس مزين شده است.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: معرفی بهترین کافه های کيش,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش,جدیدترین اخبار کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: