5 هتل کیش با چشم‌انداز رو به دریا
نوشته شده توسط : fnz.pni

5 هتل کیش با چشم‌انداز رو به دریا

 

5 هتل کیش با چشم‌انداز رو به دریا

بی شک دلیل اصلی سفر بیشتر گردشگران به هر جزیره‌ای، تماشای دریا و سواحل، استفاده از تفریحات آبی و لذت بردن از آن است. اخبار کیش وگرنه تفریحات آبی بدون نیاز به دریا و چشم انداز‌های تاریخی و طبیعی و خرید در بیشتر نقاط جهان قابل لمس است.

اگر انتخاب شما برای سفر جزیره زیبای کیش است. خوب است در خصوص هتل محل اقامتتان اطلاعاتی داشته باشید. خوشبختانه بیشتر هتل ‌های کیش، علاوه بر ارائه امکاناتی که یک هتل دارا می باشد، از چشم‌انداز دریا برخوردار نیز هستند. اگر تمایل دارید در هتلتان نمایی از دریای خلیج فارس داشته باشید و نظاره گر طلوع و غروب آفتاب بر فراز خیلج همیشه فارس باشید می توانید یکی از هتلهای کیش که دارای این ویژگی هستند را رزرو کنید.

تنها کافیست شناختی از هتل‌های جزیره کیش داشته باشید، تا اتاق یا سوئیتی را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

هتل ترنج

هتل ترنج یکی از بهترین هتل هایی است که دارای منظره ی فوق العاده ای از دریا است. رزرو اتاق و به ویژه سوئیت در این هتل کمی گران است، اما ارزش یکبار امتحان را دارد. سوئیت‌های هتل ترنج نه تنها از چشم‌انداز زیبایی برخوردار هستند، بلکه دارای کف شیشه‌ای هستند که می توانید موجودات آبزی را تماشا کنید.

هتل مارینا

هتل مارینا از دیگر هتل های کیش یا چشم اندازی از دریا است که در زمینی به مساحت 10 هکتاری تاسیس شده است. گردشگران هتلهای کیش و میهمانان هتل می توانند از طبیعت زیبای اطرافش که متشکل از دو ساحل اختصاصی به پهنای 750 متر است، لذت ببرند. بیشتر اتاق‌های هتل چشم‌انداز خوبی از دریا دارند، تفریحات آبی در این هتل رایگان می باشد.

هتل شایان

این هتل از قدیمی‌ترین هتل‌ های کیش به شمار می رود و جزء بهترین هتل‌های کیش نیز است. بسیاری از اتاق‌های هتل چشم اندازی از اسکله کیش دارند و سوئیت‌ها نیز نمای خوبی از دریا دارند.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش از معماری خاصی برخوردار است که در معماری آن از تخت جمشید الهام گرفته شده است. این هتل دارای 12 هزار هکتار مساحت می باشد. اتاق‌های هتل اوکس و مجلل بوده که دارای چشم‌انداز زیبایی از دریا می باشند.

هتل شایگان

هتل شایگان از بهترین هتل‌ های کیش به حساب می آید که معماری مدرن و منحصر بفردی دارد. گردشگران با اقامت در این می توانند چشم‌انداز زیبایی از دریا داشته باشند. در سفره خانه این هتل نیز دیدی از دریا وجود دارد، که این فرصت را خواهید داشت تا در کنار صرف چای و قلیان از منظره ی زیبا نیز لذت ببرید.

سایر هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره کیش نظیر صدف، کوروش، ویدا و .... چشم‌انداز زیبایی دریا را دارند که در بین این‌ هتل، هتلهای کیش کوروش با بلندترین ساختمان چشم انداز فوق العاده ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

با پیشرفت فناوری، امروزه رزرو آنلاین هتل‌های کیش، از طریق سایت‌های معتبر امکان‌پذیر می باشد فقط. توجه داشته باشید معمولا بهترین هتل‌ها به سرعت در تمام سال رزرو می‌شوند، پس اگر قصد ررزو هتل و یا تور کیش را دارید حداقل یک ماه قبل اقدام به برنامه‌ریزی برای سفر خود کنید.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل کیش با چشم‌انداز رو به دریا,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: