بازارهای آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید شوک آنتالیا

نام این فروشگاه همانند نام انگلیسی آن shock یا هیجان می باشد زیرا این فروشگاه همانند 2 مجموعه دیگر خود در آنتالیا Tansaş و  Migrosدارای قیمتهای بسیار ارزان ومناسبی برای مسافرت تور آنتالیا بهار 95 می باشد البته باید توجه نمود که تنوع محصولات در این فروشگاه مانند 2 مجموع قبلی نبوده و از محدودیت خاصی برخوردار می باشد زیرا فروشگاه شوک از زیر مجموعه های فروشگاه میگروس می باشد.مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از این مجموعه خرید کنند.

فروشگاه های شوک دارای 52 شعبه در کل آنتالیا می باشد که رقم قابل قبولی برای یک زیر مجموعه فروشگاهی می باشد. بطوریکه هر منطقه مسکونی در آنتالیا یک فروشگاه شوک محلی را برای توریست تور آنتالیا تعطیلات خرداد 95 اختیار کرده است.

همچنان که اشاره گردید این فروشگاه دارای گستردگی محصولات مانند فروشگاه های بالاسری خود نبوده و دارای محدودیت می باشد اما برای برطرف نمودن احتیاجات اولیه هر محله  و یا گردشگران تور آنتالیا  بسیار مناسب می باشد ضمن اینکه از قیمتهای مناسبی هم از نظر توریست تور آنتالیا خرداد 95 برخوردار است.

از جمله سایر فروشگاهائی که مانند مجموعه زنجیره ای شوک عمل می کنند می توان به BIM و A101 و 1e1 نیز اشاره نمود که مانند فروشگاه های شوک عمل می کنند.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مکان تجری خرید با قیمت مناسبی کنند.

 

مرکز خرید شوک آنتالیا

 


مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی برای مسافران تور آنتالیا تعطیلات اردیبهشت 95 می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 فروشگاه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی نیز می باشد که از جمله می توان به : 150 عدد انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان و ... برای مسافران  تور آنتالیا خرداد 95 اشاره کرد . 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجموعه مرکز خرید میگروس دارای شعبات مختلف نیز می باشد که علاقه مندان به خرید می توانند در تور آنتالیا از این مراکز دیدن کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند .

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: