شکسته شدن رکورد جابجایی خودرو به کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

شکسته شدن رکورد جابجایی خودرو به کیش

 

شکسته شدن رکورد جابجایی خودرو به کیش

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه بیان داشتند تاکنون بیش از دو هزار دستگاه خودرو از سه بندر لنگه، چارک و آفتاب جابجایی داشتند.

قاسم عسکری نسب گفت: با توجه به استقبال خوبی که هموطنان از مناظر و چشم اندازهای ساحلی غرب استان در چهارمین روز بهار از سه بندر لنگه، چارک و آفتاب داشتند حدود 2 هزار خودرو به جزیره زیبای کیش تردد نمودند و سبب شکسته شدن رکورد جابجایی خودرو تا به این زمان به کیش شدند.

وی در ادامه افزود: ترددهای دریایی با همکاری اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، منطقه آزاد قشم، گمرک و بخش خصوصی و 11 شرکت کشتیرانی با 23 فروند شناور صورت گرفته است.

عسکری نسب با تاکید بر بی سابقه بودن جابجایی این حجم از خودرو به همراه سرنشین در جزیره کیش خبر داد و گفت: از جمله اهداف اجرای طرح نوروزی سفرهای دریایی در سال 98، سفری بدون سانحه و ایمن، کاهش مدت زمان انتظار و همچنین افزایش خدمات رفاهی در بندرلنگه و بنادر مسافری غرب هرمزگان بود که توانستیم به این آمار دست پیدا کنیم.

عسکری نسب در خصوص نظارت ویژه بندرلنگه و بنادر مسافری غرب هرمزگان افزود: در رابطه با اعمال قوانین مقرر در مباحث ایمنی قیمت تور کیش تاکیدمان بیش از پیش است چراکه در انجام این مهم اگر کوتاهی صورت گیرد، خسارتهای جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. گفتنی است آمار بدون حادثه سال گذشته و استقبال بی سابقه گردشگران نوروزی از بندرلنگه و بنادر مسافری غرب هرمزگان نتیجه همین مهم در رعایت نکات ایمنی بوده است.

وی در آخر آرزوی سلامتی برای هموطنانی که سفرشان را استان هرمزگان و جزایر انتخاب کرده اند، گفت: مجموعه تلاشگران حوزه دریایی و بندری استان در جهت ارائه خدمات دهی مطلوب و ایمن در تمام فصول سال و به ویژه در ایام نوروز تمام تلاششان را خواهند کرد تا گردشگران و مسافران با خاطراتی خوش جزیره کیش را ترک کنند.

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه از مسافران و میهمانان نوروزی درخواست کرد تا برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس حتما از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: دریانوردان و مسافران دریایی در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی و یا مشاهده آلودگی در آب های استان هرمزگان ورزش های آبی کیش می توانند با شماره ی 1550 به مرکز جستجو و نجات دریایی اطلاع دهند و یا با شماره های 07644280494 بندر چارک، 07644285063 بندر آفتاب، 07644240387 بندر لنگه، تماس حاصل کرده تا در کوتاه ترین زمان، هماهنگی و اقدامات لازم صورت پذیرد.

جزیره کیش سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است که به منظور دوری از شلوغی و هیاهوی شهر به جزیره آرام و زیبای کیش پناه می آوردند. بدون شک قدم زدن در سواحل آرام بر روی ماسه های نرم و گرم و تماشای تابش آفتاب و آبی بیکران خلیج همیشه فارس تجربه فوق العاده ای خواهد بود. جزیره کیش در تور کیش نوروز 98 نیز آماده میزبانی از گردشگرانی است که مقصد نوروزیشان را کیش انتخاب کرده اند. جاذبه های دیدنی کیش، تفریحات دریایی، جنگ های شبانه و برنامه های شاد و مفرح در نوروز 98 چشم انتظار شماست.

تفریحات آبی کیش به موارد یاد شده ختم نمی شود بلکه این جزیره برای هر نوع سلیقه ای کشتی یونانی کیش تفریحی خاص و بی نظیری در نظر گرفته است که از جمله می توان به قایق های شیشه ای، کشتی های تفریحی، ماهیگیری، شاتل و بنانا، فلای بورد، کایت بوردینگ، اسکوتر غواصی، بیگ بال، بادی مارینا و... اشاره نمود.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: شکسته شدن رکورد جابجایی خودرو به کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: