سفر به جزیره زیبای کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

سفر به جزیره زیبای کیش

 

سفر به جزیره زیبای کیش



جزایر جنوبی ایران، به علت برخورداری از موقعیت استراتژیک و منابع خدادادی، همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و حتی خارجی تور کیش از رشت بوده است.

جزیره کیش یکی از بهترین جزایر ایران به شمار می رود که دارای جاذبه‌های گوناگون طبیعی، تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی و تفریحی بسیاری است. این جزیره در استان هرمزگان واقع شده است.

آب و هوای کیش

آب‌ و‌ هوای این جزیره زیبا، گرم و مرطوب است. در فصل زمستان بارندگی بیشتر و به شکل رگبار رخ می دهد. در تابستان‌ها نیز رطوبت هوای جزیره کیش آنقدر زیاد است که نفس کشیدن عملا بسیار سخت می شود.

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش پاییز و زمستان است چراکه از آب و هوای بهاری برخوردار است و فرصت این را خواهید داشت تا از سواحل کیش و تماشای باران‌های زیبای این جزیره لذت ببرید.

به طور کلی اواخر آذر ماه تا اواخر فروردین از ماه های پرطرفدار است که در این بازه زمانی، رطوبت هوا بین 19 تا 22 درجه سانتیگراد در حداقل میزان خود است.

جاذبه‌های دیدنی کیش

از کشتی یونانی گرفته تا پارک دلفین‌ها، لاک پشت‌های دریایی، شهر زیرزمینی کاریز، بازارهای مدرن و پر زرق و برق، شهر تاریخی تور کیش پرواز ماهان حریره و نخلستان باغ بهشت همه و همه در اتنظار شماست. دیدنیها و تفریحات جزیره کیش به اندازه ای زیاد است که شاید در تور سه و یا چهار فرصت نکنید از همه آن ها بازدید نمایید. ولی با یک برنامه ریزی صحیح می توانید از دیدنیهای معروف و پرطرفدار جزیره دیدن نمایید و ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه خود از تماشای جاذبه های گردشگری کیش نیز لذت ببرید.

اقامت در کیش

به‌طور کلی به هر شهری که قصد سفر به آن را دارید، محل اقامت و هتل اولین گزینه‌ای هستند که به ذهنتان خواهد رسید. گرچه با دیدن قیمت‌ها ممکن است مدت زمان اقامت خود را کمتر کنید، اما این کار با عث کاهش کیفیت سفر به شهرهایی مانند قشم، کیش، شیراز و… می‌شود، چراکه در شهرهای مذکور تعداد جاذبه های دیدنی زیاد است و بازدید از آن‌ها زمان‌بر خواهد بود .

بی شک اقامت در شهر‌های مختلف، شرایط گوناگونی خواهد داشت. اگر تمایل به سفر دارید و صرفا به خاطر هزینه‌ها، نگران سفر به کیش هستید، با مدیریت بهتر بودجه و بهره‌مندی کافی از سفر، می توانید خاطره انگیز ترین سفرتان را رقم بزنید و با اجاره خانه در کیش چند روز اقامت داشته باشید. توصیه می شود ویلا در کیش اجاره کنید چراکه مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

جزیره کیش سالانه میزبان حدود 2 میلیون گردشگر است، پس برای سکونت چند روزه در این جزیره گزینه های بسیاری پیش روی شما است.

جزیره زیبای کیش دارای مساحت 91 کيلومتر مربعی است که بيضی مانند بوده و در فاصله 18 کيلومتری از بندر گرزه واقع شده است. فرودگاه بين المللی کيش در مرکز و در بخش مرتفع جزیره یعنی حدود 40 – 35 متر ارتفاعی قرار گرفته است. بيشترين شيب جزيره از شمال فرودگاه به طرف ساحل (هتل شايان) می باشد. در حال حاضر این جزیره انتخاب علاقه مندان به اماکن دیدنی خاص، تفریحات آبی، پاساژگردی است. با نزدیک شدن به تعطیلات فروردين رزرو و خرید تور کیش در نوروز 98 آغاز شده است و همواره گردشگران بسیاری در این ایام از سال به جزیره سفر می کنند تا نظاره گر زیبایی جزیره در نوروز باشند. قیمت تور کیش جزیره کیش همه ساله با فرا رسیدن سال نو جشنواره، جنگ های شادی و در کل برنامه های ویژه ای در نظر می گیرد که مورد توجه گردشگران خواهد بود. بازدید از مراکز دیدنی کیش را در تور کیش نوروز 98 از دست ندهید. برخی از دیدینیهای کیش که می توان اشاره نمود شامل ساحل مرجانی جزیره، كشتی يونانی، نمايشگاه دائمی استاد كيومرث صياد، آب انبار سنتی، اسكله بزرگ تفريحی كيش، پارك دلفين، باغ پرندگان، مجموعه درخت سبز، شهر زير زمينی كاريز، لاك پشت های دريايی، آكواريوم کیش، گذر هنرمندان، شهر باستانی حريره، سافاری كيش و... می باشد. در ضمن بازارهای کیش را نباید فراموش کرد، بازار پرديس مركز تجاري كيش، بازار زيتون، بازارمرجان، بازار مرواريد، بازار مريم، بازارپارس خليج، بازار پانيذ، بازار صفين، بازارونوس از بهترین بازارهای کیش به شمار می رود که دارای اجناسی با کیفیت و یا حتی برند از معروف ترین مارک های دنیا هستند.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: سفر به جزیره زیبای کیش,تازه های کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مراکز تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: