تفریح های ورزشی، مهمترین پیوست صنعت گردشگری کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

تفریح های ورزشی، مهمترین پیوست صنعت گردشگری کیش

 

تفریح های ورزشی، مهمترین پیوست صنعت گردشگری کیش

حلقه پیشرو و پیوست مهم حوزه گردشگری در جزیره کیش را می توان ورزش و تفریح های سالم معرفی کرد که در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و قشرهای جوان و نوجوان را جذب خود کرده است.

جزیره کیش در نوروز 98 میزبان 200 هزار گردشگر و مسافر بود که در حدود 100 صد هراز نفر فرصت تجربه کردن یک یا دو نمونه از دیدنیها و تفریحات جزیره کیش را داشتند.

این آمارها نشان دهنده این است که می بایست در زمینه گردشگری کاری انجام داد و برای حل برخی از مشکلات تور کیش از رشت فرهنگی و اجتماعی نیازهای واقعی جوانان و قشرهای مختلف بررسی شود و با فراهم کردن تفریحات سالم، آرامش بخش و نشاط آورر، نسل جوان را به عرصه فعالیتهای حقیقی کشاند تا از گوشه گیری و ژرفنای شبکه های مجازی رهایی پیدا کنند.

بی شک جذب دهها هزار جوان و نوجوان به تفریحات ورزشی سالم در جزیره کیش، تجربه ای موفق و آزمایشی ارزشمند خواهد بود.

جزیره گردشگری کیش نه تنها با برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی شاخص و دیدنی های بی نظیر توانسته است مورد استقبال گردشگران واقع شود بلکه با مجموعه ای از رشته ها و جاذبه متنوع ورزشی و تفریحی نیز می تواند با بهره گیری از وضعیت بی بدیل جغرافیای منطقه به عنوان مهمترین حلقه های زنجیره گردشگری این منطقه معرفی گردد.

پیست دو چرخه سواری از پرطرفدار ترین و آسان ترین تفریحات ورزشی در جزیره کیش است که امسال آمار بیشترین استفاده کننده را به خود تور کیش پرواز ماهان اختصاص داده است.

این پیست ویژه با داشتن چندین ایستگاه کرایه دوچرخه به عنوان طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری کشور به شمار می رود که تا سرتاسر مسیر 51 کیلومتر نوار ساحلی جزیره مرجانی کشیده شده است و دارای مسیری جدا از اتومبیل ها است.

قایقرانی، سوارکاری، گشت با اسکوتر برقی ، بانجی شوتینگ، سافاری، شتر سواری، پدل بورد، پینت بال، پیست باگی و اسکیت روی یخ، بانجی جامپینگ به ارتفاع 40 یا 60 متر، تفریحات شاتل و بنانا، پارکهای آبی، غواصی، اسکوتر غواصی، پاراسل، فلای جت و برخی از جاذبه های تفریحی و ورزشی جزیره کیش به شمار می رود.

این امکانات ورزشی و تفریحی که با همکاری بخش خصوصی تاسیس گردیده به عنوان مهمترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش مطرح شده است.

تقویت و توسعه هرچه بیشتر گردشگری بویژه در زمینه ی تفریح های ورزشی و دریایی با نگرش استانداردهای بین المللی و استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی، محور توسعه جزیره کیش است که همواره مورد تاکید مدیریت سازمان منطقه آزاد بوده است و بهره برداری از اولین کشتی پیشرفته مسافری و گردشگری اولین گامهای عملی را در این زمینه در روزهای آغازین سال 98 قیمت تور کیش برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد توسعه گردشگری در گفته های خود همواره سلامت و رشد گردشگری را اولویت کاری اعلام کرده بودند.

غلامحسین مظفری بیان داشتند که ما از ظرفیت های گسترده و ارزشمند گردشگری دریایی خیلی استفاده نکرده ایم. در این رابطه می بایست به کمک نیروهای توانمند و خلاق و همچنین موسسه های دانش بنیان نیاز داریم تا گام های اساسی جهت تقویت بخش گردشگری دریایی برداشته شود و از مواهب و سرمایه های فراوان دریا استفاده شود.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش بیان داشتند: جزیره کیش در زمینه حوزه گردشگری از ظرفیت های بی بدیل و متنوعی برخوردار است که بخشی از این قابلیتها مورد بهره برداری قرار گرفته و بخشی نیز جهت پیاده سازی طرح های خاص مورد مطالعه قرار گرفته است. 

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: تفریح های ورزشی، مهمترین پیوست صنعت گردشگری کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,ورزش های آبی کیش,مراکز تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: