آمار گردشگران نوروزی کيش از مرز 226 هزار نفر گذشت
نوشته شده توسط : fnz.pni

آمار گردشگران نوروزی کيش از مرز 226 هزار نفر گذشت

 

آمار گردشگران نوروزی کيش از مرز 226 هزار نفر گذشت

طبق آمارهای به دست آمده از 25 اسفند ماه 97 الی 14 فروردين 98 حدود 226 هزار نفر جزيره کيش را به عنوان مقصد نوروزیشان هتل بزرگ ارم کیش برگزیدند.

با توجه به اینکه شرايط آب و هوایی جزیره نامناسب بود و با وجود محدوديت های بسياری در ورود گردشگران از مسير دريايي، باز هم در حدود 78 هزار و 996 نفر مسافر و 14 هزار و 521 دستگاه خودرو توسط 714 شناور ولندينگ کرافت به جزيره کيش وارد شدند.

در ایام تعطیلات نوروزی نیز 147 هزار و 337 نفر از مسير هوايی و توسط يک هزار و 64 پرواز وارد جزیره کیش شدند.

جزیره کیش در ایام نوروز میزبان گردشگران با برگزاری آيين های متنوع نوروزی، دیدنیها و تفریحات کیش، آرامش وامنيت بود و موارد ذکر شده عواملی هستند که سبب شده تا جزیره کیش سالانه پذیرای مسافران نوروزی بسیاری باشد.

جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایران به شمار می رود که همانند مرواریدی بر دریای بیکران خلیج همیشه فارس خودنمایی می کند. نزدیک به یک میلیون و 700 هزار گردشگر سالانه از جزیره کیش دیدن می کنند. بی شک جزیره کیش یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین تجربه ی سفر برای هر گردشگری دیدنیهای و تفریحات کیش خواهد بود.

وسعت زیبایی کیش و تجربه های هیجان انگیز و آرامش بخشی که در جزیره خواهید داشت به اندازه ای است که چهار فصل سال هم برای لذت بردن از آن کم است. اگر علاقه مند به اماکن تاریخی و باستانی هستید، شهر باستانی حریره کیش را از دست ندهید. حریره دارای 120 هکتار و 800 سال قدمت می باشد. این شهر زمانی بسیار پر رونق بوده است.

خانه اعیانی، خانه ای با معماری قدیمی است که به دوره ایلخانیان تعلق دارد که از دیگر بخش های دیدنی این جزیره به شمار می رود که با کاشی های ستاره ای شکل، مزین شده است. کاشی های ستاره ای که از آنها در ساخت تخت سلیمان و سلطانیه نیز استفاده شده، می تواند بیانگر این باشد که مالک این خانه، شخصی ثروتمند بوده است.

کاریز از دیگر جاذبه های تاریخی و دیدنی کیش به حساب می آید که زمانی آب مورد نیاز مردم جزیره را تهیه می کرده است. این کاریز دارای 45 متر بلندی و 15 کیلومتر طول در طول دو رشته می باشد. به هنگام بازدید از این جاذبه قطعا محو سقف این کاریز خواهید شد. چراکه زیبایی صدف ها، مرجان ها و سنگواره های که نزدیک به 560 میلیون سال قدمت دارند، شما را مسحور خواهد کرد.

کشتی به گل نشسته یونانی که امروزه به یک نماد کیش تبدیل شده را نباید فراموش کرد. تماشای غروب زیبای جزیره در کنار این کشتی خارق العاده است.

گردشگران می توانند در نمایشگاه خزندگان کیش، مار بوآ یا پیتون، سوسمار ایگوانا و مار پرنده تایلند را از نزدیک ببینند و یا به آکواریوم های رستورانهای کیش پهناور با ماهی های زیبا و کوچک و بزرگ بروند و در کنارش به فعالیت هایی نظیر غواصی و قایق ها سواری بپردازند. در سفر به کیش بازدید از پارک های ساحلی و تفریحی کیش نظیر تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، باغ پرندگان و دلفیناریوم را از دست ندهید.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: آمار گردشگران نوروزی کيش از مرز 226 هزار نفر گذشت,تازه های گردشگری کیش,اخبار کیش,اخبار جدید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: