تور کیش ارزان یا لحظه آخری؟ کدام به صرفه‌تر است؟
نوشته شده توسط : fnz.pni

تور کیش ارزان یا لحظه آخری؟ کدام به صرفه‌تر است؟

 

تور کیش ارزان یا لحظه آخری؟ کدام به صرفه‌تر است؟

تور کیش شامل رزرو محل اقامت، تهیه بلیط رفت و برگشت هواپیما است و به معنای سفر گروهی نیست. تور کیش هتل داریوش همچنین در برخی از پکیج های تور کیش خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و کارت‌های تخفیف برخی مراکز تفریحی لحاظ شده است.

چه زمانی به کیش سفر کنیم؟

از اوایل آبان تا اواخر فروردین جزیره کیش از بهترین شرایط آب و هوایی برخوردار است. بی شک گردشگران در این بازه زمانی از خنک‌ترین و دوست داشتی‌ترین هوای جزیره کیش لذت خواهند برد. در صورتی که با گرما مشکلی ندارید، اوایل اردیبهشت تا اواخر مهر ماه می توانید به جزیره کیش سفر کنید. در این زمان جزیره کیش خلوت بوده و مسافران کمتری به کیش سفر می‌کنند. در زمانی شلوغی، می بایست مبلغی بین 1،600،000 تومان تا 2،500،000 تومان را بپردازید و در زمانی که حجم مسافران کمتر است، با پرداخت هزینه ای بین 650،000 تومان تا 1،000،000 تومان می توانید به جزیره کیش سفر کنید.

منظور از تور لحظه آخری کیش چیست؟

اگر ظرفیت هواپیما و یا محل اقامت تا ساعاتی قبل از سفر تکمیل نشده باشد، تور کیش صرفا جهت تکمیل ظرفیت و با کمترین نرخ ممکن به فروش می‌رسد. معمولا تور لحظه آخری کیش از قیمت کمتری برخوردار هستند. زیرا فروش تور کیش با قیمت کمتر بهتر سوخت کامل آن است. توجه داشته باشید ممکن است تورهای لحظه آخری کیش همیشه برایتان ارزان تمام نشود و ممکن است شما یک تور لاکچری و لحظه آخری کیش را تهیه کنید.

با توجه به اینکه جزیره کیش از اوایل خرداد ماه تا اواسط شهریور ماه از گرمای بیش از حدی برخوردار است، معمولا هتل داریوش کیش ظرفیت هتل‌ها و پروازها تکمیل نمی‌شود و از این نظر بهترین زمان برای خرید تور لحظه آخری کیش می باشد. ممکن است شما با تورهای لحظه آخری کیش توری 1،500،000 تومان را با پرداخت هزینه 400،000 تومان بخرید.

چرا باید با تور لحظه آخری به کیش سفر کنید!

قطعا سفرهای بدون برنامه‌ریزی، هیجان‌انگیزتر خواهد بود. تور ارزان، اقامت در هتل‌هایی لوکس و بدون محدودیت زمانی لذت‌های سفر را برایتان دو چندان می کند. لازم به ذکر است اگر قصد استفاده از تورهای لحظه آخری را دارید باید آماده باشید، حتی یک ساعت قبل از پرواز.

در مورد تورهای ارزان کیش چه می‌دانید؟

تور ارزان کیش به این معنی نیست که یک سفر بی‌کیفیت را تجربه می کنید. بلکه در زمان‌های خلوت این فرصت را خواهید داشت تا به جزیره کیش سفر کنید. به علت گرما جزیره کیش از اواسط خرداد ماه تا اواخر شهریور ماه، بسیاری از گردشگران و مسافران در این بازه ی زمانی به جزیره کیش سفر نمی کنند و شما می‌توانید با تهیه تور ارزان به جزیره کیش سفر کنید. جهت سفر ارزان به کیش می‌توانید در هتل‌های 2 یا 3 ستاره و یا سوئیت اقامت داشته باشید. هتل‌های 2 ستاره، 3 ستاره و سوئیت‌های کیش بی کیفیت نیستند و دارای کیفیت مطلوب و قابل قبولی می باشند. تورهای ارزان کیش هتل سورینت مریم کیش در کمترین حالت ممکن 400،000 تومان و در بیشترین حالت 600،000 تومان می‌باشد.

چگونه ارزان به کیش سفر کنیم؟

ساعات پروازی کیش در قیمت بلیط‌های آن تأثیر مستقیمی دارد. بطوریکه اگر شما بعد از ظهر و یا شب به کیش سفر کنید و برای برگشت نیز بلیط‌های صبح را تهیه کنید، هزینه کمتری برای رفت و برگشت پرداخت خواهید کرد. با تهیه تورهای ارزان کیش می توانید با کمترین هزینه به این جزیره زیبا سفر کنید.

سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net در اختیار گردشگران و مسافران داده می شود تا به سهولت بتوانند نسبت به رزرو آنلاین تور خود اقدام نمایند.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: تور کیش ارزان یا لحظه آخری؟ کدام به صرفه‌تر است؟,تور کیش,بهترین قیمت تور کیش,رزرو تور کیش,تور ارزان کیش,قیمت تور کیش,تور لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: