زیباترین هتل‌های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

زیباترین هتل‌های کیش

شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی جزیره کیش به گونه ای است که این جزیره از آرامش، سکوت و شادی برخوردار است. هتلهای کیش و به همین جهت گردشگران بسیاری برای به دست آوردن آرامش به این منطقه سفر می کنند. بی شک با امکانات لوکس و هتل های زیبای کیش این حس در مسافران دو چندان می شود.

در این مطلب می خواهیم هتل های زیبای کیش را معرفی کنیم.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش هتلی زیبا و خاص است که بر روی دریای خلیج فارس بنا شده است و دارای معماری شبیه به ساختمان های کوچک سامورایی می باشد با این تفاوت که پوشش گیاهی جنگلی ندارد و می توان گفت محیط آنها همانند خانه های منطقه تبت است.

این هتل از چشم اندازی وسیعی برخوردار است بطوریکه حتی مسافران در اتاقشان فرصت تماشای دنیای زیر آب را دارند. با اقامت در این هتل لذت هیجان را تجربه خواهید کرد. مصالحی که در ساخت هتل به کار رفته عمدا از چوب است که حس خوب نشاط را به ارمغان می آورد.

ممکن است در آینده ای نزدیک با ادامه ساخت و ساز همراه با معماری خاص و با الهام گرفتن از ساختمان های بومی مناطق دوست داشتنی دنیا این منطقه به یک جاذبه ی گردشگری در دنیا تبدیل شود. پیش بینی می شود که با ادامه ساخت و ساز هتل هایی به سبک اروپایی در این منطقه مانند شهرهای ساحلی پیشرفته نظیر سئول شود.

 

زیباترین هتل‌های کیش

 

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش از دیگر هتل های نوساز و 5 ستاره کیش است که در سال 1396 در منطقه ساحلی جزیره استوایی کیش تورهای رایگان کیش ساخته شده است. هتل ویدا کیش با توجه به موقعیت مکانی که دارد چه برای استفاده از تفریحات دریایی و گشت زنی در مجتمع های تجاری مختلف، رستوران ها و کافه های کیش و حضور در کنسرت ها و لذت بردن از تماشای موجودات دریایی بی نظیر و یا ماهیگیری گزینه ی بسیار خوبی می باشد که در مجاورت اسکله تفریحی قرار گرفته است. هتل ویدا کیش با طراحی و دکوراسیونی عالی و ارائه خدمات با کیفیت بالا، برخورداری از چشم انداز دریا به عنوان یکی از زیباترین هتل های جزیره کیش مطرح شده است.

 

زیباترین هتل‌های کیش

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش در گروه هتل های مطرح جهان قرار دارد و در بسیاری از سایت های معتبر دنیا معرفی شده است. شاید یکی از دلایل این نوع استقبال از هتل پنج ستاره داریوش کیش، معماری خاص و منحصر بفرد آن باشد. این هتل نمادی از شکوه و فرهنگ غنی ایرانیان که از بنای تخت جمشید الهام گرفته شده، می باشد. هتل داریوش کیش با امکانات تورهای رایگان کیش بی نظیر تفریحی و رفاهی، اقامتی نظیر اقامت در تخت جمشید را تداعی می کند. بخش خصوصی هتل داریوش کیش را ساخته است و هدف آن اشاعه فرهنگ و جذب گردشگر جهانی بوده است. امکاناتی نظیر پیست دوچرخه، سالن بدنسازی، ساحل اختصاصی، استخر، ورزش های آبی در هتل داریوش کیش در نظر گرفته شده و همانند یک دهکده ای کوچک برای اقامت و تفریح است که مسافران مجبور نیستند برای تفریح هتل را ترک نمایند.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: زیباترین هتل‌های کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: