جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

بنا به گفته کارشناسان گردشگری، سواحل کیش یکی از بهترین سواحل شن سفید در دنیا به شمار می رود، سواحلی که نه تنها زیبایی اش قابل وصف نیست، بلکه از نظر درمانی نیز فواید بسیاری برای شناگران دارد. شنا کردن در آب زلال و شفاف کیش قابل‌ مقایسه با آب ساحل دریای خزر نیست.

بوستان آهوان کیش

بی شک بوستان آهوان کیش یکی از دیدنی ترین سواحل کیش به شمار می رود، تور دبی این بوستان دارای 2 هکتار مساحت است که در سال 1380 در انتهای خیابان فردوسی جزیره کیش تاسیس شده است. به غیر از آهو، حیواناتی نظیر شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نیز در بوستان آهوان کیش نگهداری می‌شود، آهوها، به صورت آزادانه در این پارک زندگی می‌کنند ولی سایر حیوانات در قفس نگهداری می‌شوند. بوستان آهوان کیش به ویژه برای کودکان جالب خواهد بود. همچنین این بوستان برای کودکان وسایل بازی نیز در نظر گرفته است.

 

جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

 

خانه بومیان

خانه بومیان کیش یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش به شمار می رود که بیش از 200 سال قدمت دارد. خانه بومیان کیش در یکی از قدیمی‌ترین محله‌ی کیش قرار گرفته است و اکنون به موزه ای جهت بازدید گردشگران تبدیل شده است. یکی از دلایل تبدیل خانه بومیان کیش به موزه در واقع معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، معیشت و صنایع دستی منحصربه‌فرد بومیان کیش است. این بنا در فروردین سال 1393 پس از موافقت صاحبان آن و اخذ مجوزهای لازم از سازمان منطقه آزاد کیش با هدف اشتغال‌زایی و مشارکت بومیان در زمینه گردشگری و تحقق توسعه گردشگری پایدار برای جزیره، خانه بومیان به خانه مردم‌شناسی بومیان کیش مبدل گشت. معماری سنتی اتاق‌ها و فضاهای خانه حفظ شده است و در بازسازی آن از مصالح بومی استفاده شده است. این خانه بیانگر سبک زندگی بومیان کیش در 80 سال تور مشهد پیش است. 15 اتاق و دو حیاط مجلسی و خانوادگی فضای داخل خانه را تشکیل می دهد.

 

جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

 

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی میرمهنا و اسکله تفریحی از مراکز تفریحی کیش است که در شمال غربی کیش قرار دارد. امکاناتی نظیر تفریحی، آلاچیق و پیاده‌روی برای این پارک ساحلی در نظر گرفته شده است. همچنین گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا در اسکله پارک ساحلی میرمهنا ماهیگیری کنند.

 

جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ در جنوب شرقی کیش و در کنار پارک دلفین‌ها واقع شده است و دارای امکاناتی نظیر پارک بازی کودکان، آلاچیق، تفریحات دریایی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و زمین برای ورزش‌های مختلف می‌باشد.

 

جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

 

غواصی در کیش

بی شک یکی از جاذبه های پرطرفدار در کیش غواصی است. غواصی در آب‌های زلال دریای خلیج‌فارس و برای علاقه‌مندان تور قشم به دنیای زیر آب لذت بخش خواهد بود.

 

جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

 

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره یکی از جاذبه‌های دیدنی کیش، می باشد که در حدو 800 سال قدمت دارد و در زمان خود شهری بزرگ و آباد در کیش بوده است.

بین سال های 367 تا 912 هجری قمری جزو دوران طلایی شهر حریره کیش بوده است. بقایایی در مرکز ساحل شمالی جزیره قرار گرفته که مربوط به دوره ساسانیان و اوایل دوره اسلامی می شود. بقایای به جا مانده در وسعتی بالغ بر 3 کیلومترمربع، نشان دهنده اهمیت، بزرگ و آباد بودن این شهر بوده است.

در محوطه شهر باستانی حریره مجموعه ساحلی و خانه اعیانی از حمام، مسجد و قنات‌های قدیمی وجود دارد که بازدید از آن ها نیز پیشنهاد می شود.

 

جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش

 

 

نمایشگاه خزندگان

در نمایشگاه خزندگان بیش از 100 خزنده‌ نگه داری می شود که واقعا ارزش دیدن را دارد. این نمایشگاه در خیابان فردوسی، جنب پارک آهوان واقع شده است. مارهای عظیم بوآ، پیتون آفریقا و آمازون، سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا، مار پرنده‌ی تایلند، عنکبوت‌های بزرگ و پرنده‌خوار برزیلی از جمله‌ خزندگان این نمایشگاه هستند. موارد ذکر شده تنها بخشی از نمونه‌هایی هستند که در این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.

 

جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش

 

کشتی یونانی

کشتی یونانی از پرطرفدارترین جاذبه‌های جزیره کیش است. کشتی یونانی در سال 1345 در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و برای همیشه در دریای خلیج فارس باقی ماند. این کشتی امروزه به یکی از نمادهای کیش تبدیل شده است و سالانه گردشگران بسیاری از آن بازدید می کنند.

 

جاذبه های گردشگری کیش در تور کیش

 

اسکله تفریحی

اسکله تفریحی کیش با داشتن عرشه‌های چوبی بسیار زیبا به طول 437 متر، همیشه برای عکاسان مکان مناسبی بوده است. و همچنین مورد توجه دوستداران ورزش و عاشقان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس بوده است. سینما 4 بعدی، بولینگ مریم در کنار کافه و رستوران‌های متعدد در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته است.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net مراجعه نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اماکن تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: