سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت
نوشته شده توسط : fnz.pni

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایران به شمار می رود که همانند مرواریدی بر دریای بیکران خلیج همیشه فارس خودنمایی می کند. نزدیک به یک میلیون و 700 هزار گردشگر سالانه از جزیره کیش دیدن می کنند. بی شک جزیره کیش یکی از لذت بخش ترین و به یاد ماندنی ترین تجربه ی سفر برای هر گردشگری خواهد بود.

وسعت زیبایی کیش و تجربه های هیجان انگیز و آرامش بخشی که در جزیره خواهید داشت به اندازه ای است که چهار فصل سال هم برای لذت بردن از آن کم است. اگر علاقه مند به اماکن تاریخی و باستانی هستید، شهر باستانی حریره کیش را از دست ندهید. حریره دارای 120 هکتار و 800 سال قدمت می باشد. این شهر زمانی بسیار پر رونق بوده است.

خانه اعیانی، خانه ای با معماری قدیمی است که به دوره ایلخانیان تعلق دارد که از دیگر بخش های دیدنی این جزیره به شمار می رود که با کاشی های ستاره ای شکل، مزین شده است. کاشی های ستاره ای که از آنها در ساخت تخت سلیمان و سلطانیه نیز استفاده شده، می تواند بیانگر این باشد که مالک این خانه، شخصی ثروتمند بوده است.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

کاریز از دیگر جاذبه های تاریخی و دیدنی تور کیش به حساب می آید که زمانی آب مورد نیاز مردم جزیره را تهیه می کرده است. این کاریز دارای 45 متر بلندی و 15 کیلومتر طول در طول دو رشته می باشد. به هنگام بازدید از این جاذبه قطعا محو سقف این کاریز خواهید شد. چراکه زیبایی صدف ها، مرجان ها و سنگواره های که نزدیک به 560 میلیون سال قدمت دارند، شما را مسحور خواهد کرد.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

کشتی به گل نشسته یونانی که امروزه به یک نماد کیش تبدیل شده را نباید فراموش کرد. تماشای غروب زیبای جزیره در کنار این کشتی خارق العاده است.

گردشگران می توانند در نمایشگاه خزندگان کیش، مار بوآ یا پیتون، سوسمار ایگوانا و مار پرنده تایلند را از نزدیک ببینند و یا به آکواریوم های پهناور با ماهی های زیبا و کوچک و بزرگ بروند و در کنارش به فعالیت هایی نظیر غواصی و قایق ها سواری بپردازند. در سفر به تور کیش بازدید از پارک های ساحلی و تفریحی کیش نظیر تم پارک آبی اوشن، پارک هنر، ساحل مرجانی، باغ پرندگان و دلفیناریوم را از دست ندهید.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

در جزیره کیش مراکز خربد و لوکسی زیادی وجود دارد. بازار پارس خلیج با 150 غرفه، مرکز خرید ونوس با 2 طبقه و 310 غرفه، بازار صفین یا بازار عرب ها به عنوان یک بازار سنتی ، مرکز خرید زیتون با دو طبقه و 96 واحد تجاری، مرکز خرید پانیذ، پردیس 1، پردیس 2، دامون، مریم، مرجان و مروارید از بهترین مراکز خرید کیش به حساب می آید که گردشگران و مسافران تور کیش می توانند از این مراکز خرید نیز دیدن نمایند.

 

سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت

 

با وجود اینکه جزیره کیش در تابستان ها بسیار گرم است، با این حال مقصد بسیاری از گردشگران است که تمایل دارند، جشنواره تابستانی کیش را که برنامه های بسیار متنوع ورزشی، کنسرت ها، جنگ های شبانه، تئاتر، کارناوال های شادی و برنامه های مفرحی است، را از دست ندهند. اوایل آبان تا اواخر فروردین جزیره کیش برای افرادی که از گرما بیزارند، گزینه ی خوبی خواهد بود. چراکه جزیره از آب وهوایی بهاری برخوردار است.

تور کیش ویژه نوروز 98 جزیره کیش حال و هوای دیگری دارد. چراکه امسال علاوه بر برنامه های همیشگی، برنامه های جذاب و ویژه ای زیادی در نظر گفته شده است.  

اگر نه گرمای هوا و نه اوضاع جوی برایتان اهمیت دارد و تمایل دارید در ایام خلوت و با هزینه های کم سفر کنید، ماه اسفند بهترین گزینه خواهد بود.

و اما می رسیم به سوغاتی کیش، ماهی ها و میگو، ماهی تن، سنگسر، سرخو، میش ماهی و هامور از معروف ترین ماهی های کیش هستند. خرما و فراورده هایش از دیگر سوغات کیش محسوب می شود. پوشاک برند وارداتی را نیز می توانید به عنوان سوغاتی به عزیزانتان هدیه کنید.

جهت کسب اطلاع از نرخ های ویژه، آفرها و همچنین تورهای لحظه آخری کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین از طریق وب سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید اقدام به رزرو آنلاین تور کیش نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: سفر خاطره انگیز به کیش؛ جاذبه هایی که نمی توان از آن گذشت,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اخبار کیش,تازه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: