کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی
نوشته شده توسط : fnz.pni

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

جزیره کیش را می توان به عنوان یک مقصد پر طرفدار در ایران معرفی کرد که همچون مرواریدی بر کران دریای خلیج همیشه فارس می درخشد. سالانه گردشگران بسیاری از جزیره زیبای دیدن می کنند.

بی شک جزیره کیش برای افرادی که تمایل دارند چند روزی به دور شلوغی و هیاهو و روزمرگی‌ها شهر اوقات فراموش نشدنی را سپری کنند، بهترین گزینه خواهد بود. گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا در سواحل زیبای جزیره از تابش آفتاب و قدم زدن بر روی شن‌های نرم و گرم لذت ببرید و نظاره گر آبی بیکران خلیج‌فارس باشند.

در این مطلب می خواهیم برخی از دیدنیها و تفریحات تور کیش را معرفی کنیم.

تفریحات آبی

اگر علاقه مند به گشت و‌گذار در آب با سرعت و یا با هیجان بالا هستید حتما جت اسکی در کیش را امتحان کنید. ظرفیت این وسیله دو نفر است و می توانید لحظات هیجان انگیزی را در آب های نیلگون خلیج فارس داشته باشید.

اسکی روی آب یکی دیگر از ورزش و تفریح آبی کیش به شمار می رود. گفتنی است نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش قرار دارد. این تفریح به دو صورت انجام می پذیرد.

رفتن به پارک‌های آبی و استفاده از وسایل مهیج آن از دیگر تفریحات مهیج و جالب این جزیره محسوب می شود. تم پارک آبی اوشن از پارک های آبی کیش به شمار می رود. گردشگران تور کیش در این پارک می توانند از سقوط از برج‌ها و سرسره‌ها لذت ببرند. تم پارک آبی اوشن نخستین پارک آبی روباز ایران است که قطعا لحظات متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کیش از بهترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی جزیره به شمار می رود که در حدود 2500 سال قدمت دارد. این شهر در واقع شبکه‌ای از مسیرهای زیرزمینی بوده که توسط ایرانیان برای هدایت آب حفر شده است.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

کشتی یونانی

کشتی یونانی در 4 مرداد 1345 در نزدیکی روستای باغو برای همیشه در آب‌های خلیج‌فارس به گل نشست. این کشتی انبوهی از ذخایر نفتی داشته و از ارزش بسیاری برخوردار بود. خدمه کشتی مجبور به ترک و تخلیه بار آن شدند. تلاش‌های بسیاری برای بیرون کشیدن کشتی شد؛ ولی بعد از 80 روز تلاش بی‌پایان حتی یدک کش هلندی هم موفق به جا به جایی کشتی نشد. امروزه این کشتی به گل نشسته طرفداران بسیاری پیدا کرده و در میان بومیان به عروس یونانی معروف شده و امروزه به عنوان یکی از بهترین دیدنی‌های کیش تبدیل شده است.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 از بهترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می رود که مشتمل بر 10 طبقه می باشد. طبقه یک شامل پارکینگ، دو طبقه تجاری و هفت طبقه اداری است. در این مرکز خرید کالاهایی نظیر پوشاک و البسه، لوازم کامپیوتری، لوازم ورزشی و لوازم تزیینی، صنایع دستی، عطر، ادکلن، شال و روسری و... ویژه مسافران تور کیش ارائه می شود.

 

کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی

 

پارک دلفین

پیشنهاد می شود در سفرتان به کیش سری به پارک دلفین های تور کیش بزنید. پارک دلفین دارای 170 هکتار می باشد. استخر دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ‌ها از جاذبه‌های دیدنی این پارک به شمار می رود. در این پارک نه تنها می توانید از تماشای موجودات دریایی لذت ببرید، بلکه می توانید از دیدن باغ‌های دل انگیز این مجموعه نظیر باغ پرندگان، باغ پروانه و باغ ارکیده و کاکتوس نیز لذت ببرید.

در باغ پرندگان این مجموعه 47 گونه پرندگان و سایر جانوران نگه داری می شود. بطور کلی این مکان برای گذراندن یک روز هیجان انگیز فوق العاده می باشد.

گروه تورهای کیش جهت انتخاب تور کیش متناسب با بودجه و سلیقه تان راهنمایتان خواهند بود. با مراجعه به وب سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net شانس این را خواهید داشت تا پکیج های تورهای مختلف کیش را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را رزرو نمایید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: کیش؛ از پارک دلفین‌ها تا کشتی یونانی,جاذبه های دیدنی کیش,دیدنیهای کیش,تفریحات مهیج کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: