کیش آماده میزبانی رویدادهای بین المللی است
نوشته شده توسط : fnz.pni

کیش آماده میزبانی رویدادهای بین المللی است

 

کیش آماده میزبانی رویدادهای بین المللی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان کردند: این جزیره با توجه به ظرفیت هایی که دارد آماده میزبانی تور کیش و برگزاری رویدادهای منطقه ای و بین المللی به ویژه رخدادهای ورزشی می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: دیدنیها و تفریحات کیش بی نظیر هستند و ظرفیت مناسب برای میزبانی رویدادهای منطقه ای و جهانی نیز دارد. این جزیره از زیرساخت های اقامتی، خدماتی، حمل و نقل هوایی و دریایی، مجموعه های ورزشی و فضاهای مناسب همایشی بسیاری برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: جزیره کیش در روزهای گذشته میزبان 6 رویداد بین االمللی بود که 5 رویداد ورزشی نمایشگاهی و یک رویداد عملی، پژوهشی از جمله آنند. برگزاری این رخدادها طی 10 روز نشان از ظرفیت ها، قابلیت ها و زیر ساخت های خوب منطقه آزاد کیش برای تبدیل شدن این جزیره به تالار گفت و گوها و مرکز برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها، تقویت پیوندهای جهانی، انتقال دانش و فناوری های نوین از یکسو و معرفی واقعیت ها و توانمندی های کشور به جامعه جهانی و اندیشمندان کشورهای مختلف از دیگر سو دارد.

از جمله رخدادهای بین المللی تور کیش در روزهای گذشته شامل برگزاری کنفرانس بین المللی صلح پژوهی، نمایشگاه جهانی صنایع ورزشی، مسابقات ماراتن، رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا و دومین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 در آسیا (G2) است.

بهره وری ملی از ظرفیت های جزیره و تقویت زیرساخت ها و تبدیل جزیره به مرکز گفت و گوها و رویداد سازی های جهانی برخی از سیاستگذاری های منطقه آزاد است که با این رویکرد در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و ارتباطات بین المللی می توانیم اثری سازنده در تامین منافع ملی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با عملکرد به این رویکرد می توانیم ارتقا کیفیت زیرساخت های ورزشی در کنار توسعه جاذبه های محیطی، به طور جدی داشته باشیم. تا بدین ترتیب از فعالیت های بین المللی ورزشی در این جزیره استقبال کنیم.

او تاکید داشت: در حوزه ورزشی نیازمند نگاه جدید هستیم تا علاوه بر تقویت زیرساخت ها، به عنوان یکی از محورهای گردشگری نیز مورد توجه قرار گیرد.

مظفری بر اهمیت رویکرد گردشگری ورزشی تاکید کردند و آن را از جمله سیاستگذاری های منطقه آزاد برای پویای حوزه گردشگری و اقتصاد جزیره تور کیش دانستند. وی در ادامه از تخصیص امکانات منطقه آزاد به توسعه زیرساخت ها و برنامه های ورزشی خبر داد.

از جمله زیرساخت های ورزشی جزیره مرجانی کیش شامل 5 زمین استاندارد فوتبال، سالن‌های چند منظوره، مجموعه سوارکاری، زمین تیراندازی با کمان، مجموعه ورزشی المپیک با امکانات و تجهیزات مخصوص برگزاری بازی های تمرینی و مسابقات، مجموعه استخر سرپوشیده کرانه، مجموعه ورزشی میرمهنا مجموعه استخر المپیک، مجموعه اسکواش سالن تکواندو، مجموعه تنیس، سالن کشتی، ساکن ووشو (کونگ فو چی) زمین چمن مصنوعی فوتسال، استادیوم فوتبال شماره 1 و 2 است.

در جزیره زیبای کیش سالانه رویدادهای مختلف ملی و بین المللی برگزار می شود. این جزیره بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی تور کیش دارد.

جزیره کیش دارای 91 کیلومتر مربع و 43 کیلومتر سواحل زیبا است که در فاصله 18 کیلومتری از بندر آفتاب و آب های نیلگون خلیج فارس و در محدوده تنگه هرمز قرار گرفته است. istanbulistanbul.ir

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: کیش آماده میزبانی رویدادهای بین المللی است,تور کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: