کیش با محوریت'خدمات خوب' آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
نوشته شده توسط : fnz.pni

کیش با محوریت'خدمات خوب' آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

 

کیش با محوریت'خدمات خوب' آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی 98 کیش در رابطه با برنامه های تور کیش نوروزی بیان داشت: برنامه های نوروزی جزیره کیش با محوریت و رویکرد استانداردسازی و ارائه خدمات هر چه بهتر و در خور مسافران نوروزی و گردشگران تدوین و اجرا شده است.

مجید ملانوروزی اضافه کرد: برای تحقق این هدف، برای اجرای برنامه های فرهنگی متنوع با بخش خصوصی، تمامی دستگاه های اداری، اجرایی، امدادی و خدماتی در قالب 11 کمیته زیر مجموعه، سازماندهی و همکاری نموده اند.

وی، در ارتباط با احتمال افزایش مسافران نسبت به نوروز سال 97 اشاره کرد: طی نشست های متعدد کمیته های 11 گانه و ستاد مسافران نوروزی تور کیش، هماهنگی های لازم جهت استفاده از تمامی امکانات بین همه نهادهای خدمت رسان صورت گرفته است تا خدماتی مطلوب به مسافران نوروزی ارائه شود تا تور کیش نوروز 98 را با خاطرات به یادماندنی یاد کنند.

حمل و نقل در جزیره کیش از بخش های مهم و مشکل آفرین در ایام نوروز بوده است. وی در این رابطه گفت: در بخش حمل و نقل شهری و دریایی آسیب شناسی های دوره های گذشته، مورد بررسی قرار گرفته است تا مسافران نوروزی به راحتی در نقاط مختلف جزیره تردد داشته باشند.

همچنین سه کشتی جدید مسافری به ناوگان حمل نقل دریایی کیش اضافه شده است تا مسافران نوروزی تور کیش بتوانند از طریق دریا به جزیره کیش تردد کنند.

یکی از مشکلات دیگر جزیره کیش که در ایام تعطیلات نوروز شاهد آن هستیم، ورود بیش از ظرفیت خودروها از سرزمین اصلی است. بدین منظور جهت کنترل این بار ترافیکی، پارکینگ های رایگان در بنادر چارک و آفتاب فراهم شده تا مسافران خودروهایشان را به جزیره کیش نیاورند.

برای جلوگیری از ترافیک در جزیره کیش در ایام نوروز نیز بطور مداوم ظرفیت سنجی می شود و به تناسب آن، اجازه ورود به خودروهای شخصی خواهیم داد. ملا نوروزی از مسافران خواست تا از وسایل نقلیه عمومی برای تردد در این جزیره استفاده کنند. حمل و نقل شهری برای سرویس دهی به کمپ ها به مرکز شهر بصورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

یکی از نیازهای جدی مسافران و گردشگران کسب اطلاعات جامع است. این مهم هم اکنون مورد توجه قرار گرفته است چراکه برخورداری از اطلاعات کاربردی، اساس برنامه سفر به کیش است و بدون شک این امر از برخی تخلفات جلوگیری خواهد کرد.

همچنین وی از برنامه های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کیش خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این برنامه ها علاوه بر اینکه کتابچه های راهنما به مسافران توزیع خواهد شد، از طریق سامانه الکترونیکی و اپلیکشن آی کیش نیز امکان برخورداری از اطلاعات در خصوص برنامه ها، اماکن تفریحی و اقامتی، بخش های خدماتی و مقررات ویژه جزیره کیش فراهم شده است.

در خصوص کمپ های ویژه مسافران نوروزی نیز امکانات بهداشتی در برخی نقاط جزیره برای مسافران فراهم شده است.

با توجه به احتمال بارندگی و تغییرات آب و هوایی تدابیری برای اسکان موقت مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است.

مجموعه پدیده کیش یکی از کمپ اصلی اسکان موقت نوروزی است و علاقه مندان جهت اطلاع از تعرفه ها و امکانات این مجموعه می توانند به سایت سازمان منطقه آزاد کیش مراجعه نمایند.

کمپ چادری خانوادگی نیز در محوطه جنب مصلی، نصب چادر های شخصی و کمپ چادری آقایان مجرد در محوطه المپیک صرفا برای نصب چادرهای شخصی پذیرای گردشگران نوروزی خواهند بود.

لازم به ذکر است نصب چادر و اقدام به اسکان موقت در سایر نقاط جزیره مانند آلاچیق ها، پارک ها، سواحل و اماکن عمومی و ... ممنوع است. افرادی که اقدام به نصب چادر در این مناطق نمایند توسط حوزه اجرائیات جمع آوری و منجر به اتمام مهلت حضور خودرو در جزیره کیش خواهند شد.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه بزرگ سوغات و صنایع دستی به عنوان برنامه های جدید کیش خبر داد و افزود: در این نمایشگاه 68 غرفه حضو ر خواهد داشت.

اجرای چندین مراسم فرهنگی با حضور هنرمندان داخلی و کشورهای افعانستان و ترکمنستان از جمله برنامه های متنوع فرهنگی و شاد جزیره کیش در نوروز  98 به شمار ی می رود.

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش مطلع شوید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: کیش با محوریت'خدمات خوب' آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است,تور نوروزی کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,قیمت ارزان تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: