هتل جام جم کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل جام جم کیش

هتل جام جم کیش یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش در زمینی به مساحت 8855 هزار مترمربع در قلب جزیره کیش تور کیش از شیراز در انتهای بلوار دریا احداث گردید. هتل جام جم کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی بازارهای کیش نظیر بازارهای ونوس، زیتون و مروارید و مکان های گردشگری کیش نظیر اسکله بزرگ تفریحی می باشد و علاوه بر این با دانشگاه جزیره کیش هم فاصله چندانی ندارد.

هتل جام جم کیش از پنجاه اتاق و صد و پنجاه تخت تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه جزیره ده دقیقه و با مراکز خرید پنج دقیقه فاصله دارد تور کیش هتل شایگان و مناسب کسانی است که به دنبال اقامتی کم هزینه با امکانات مطلوب تور کیش می باشند.

آدرس: جزیره زیبای کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، هتل جام جم کیش

امکانات هتل جام جم کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، سالن بیلیارد، اینترنت در لابی، نمازخانه، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ مسقف، لاندری، آسانسور، تور کیش هتل داریوش سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تلفن رزرو هتل جام جم کیش: 02142632 - 88530609

 

نماي بيروني هتل جام جم

نمای بيرونی هتل جام جم  

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل جام جم کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل جام جم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: