هتل آرامش کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمستان سال 90 احداث گردید. این هتل دارای دو ساختمان تورهای رایگان کیش در کنار هم و متشکل از 67 اتاق با امکانات کامل اقامتی و تعدادی از اتاق ها مشرف به دریا و تعداد دیگر مشرف به جزیره می باشد. هتل آرامش کیش دارای رستورانی در طبقه اول با گنجایش 135 نفر و کافی شاپی در لابی به صورت تمام وقت می باشد.

هتل آرامش کیش در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی دارد و همچنین نزدیکی به بازار های اصلی شهر نظیر: هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش، بازار مریم، بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار و رستوران پدیده کیش، بازار ماهی فروشان و عرب ها است و علاوه بر این دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: ساحل مرجان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی، کشتی یونانی، پلاژ بانوان و آقایان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و ... می باشد. فاصله هتل با اتومبیل تا فرودگاه پانزده دقیقه تورهای رایگان کیشاست.

امکانات هتل آرامش کیش:

برخی ار امکانات هتل آرامش برای میهمانان تور کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، تور کیش از مشهد برق اضطراری، لاندری، سیستم اعلام حریق، استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی، تورهای تفریحی، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، صندوق امانات، روزنامه، نمازخانه، آسانسور، ماهواره، تلویزیون و ... می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تلفن رزرو هتل آرامش کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل آرامش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: