هتل دیدنیهای کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره لوکس و ساحلی در کنار خلیج همیشه فارس و مجاور بازار مرجان تورهای رایگان کیش بنا شده است. این هتل در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است. هتل دیدنیهای کیش در یکی از آرام ترین سواحل جزیره و در نزدیکی بازارهای اصلی خرید شهر قرار دارد. پس از این هتل می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه برای خرید یا دیدن مراکز خرید جزیره کیش بروید. هتل دیدنیهای کیش دارای بیست و هشت سوئیت و صدو دوازده تخت می باشد. رستوران هتل از مهم ترین و معروف ترین بخش های آن است که با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در کیفیتی بسیار عالی به همراه موسیقی زنده به یاد ماندنی ترین لحظات را برای شما میهمانان تور کیش رقم می زند و همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و سبب می شود تا مسافران هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان تور کیش از مشهد بیایند.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، ترانسفر رایگان مراکز خرید و ... تور کیش از شیراز می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ارزان تورهای کیش می توانید با گروه تورهای کیش در ارتباط باشید و از طریق سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net پکیج های تور کیش را ملاحظه بفرمایید.

 

تلفن رزرو هتل دیدنیهای کیش: 02142632 - 88530609

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیهای کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های 3 ستاره کیش,امکانات هتل دیدنیهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: