مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا در میدان امیر کبیر کیش و روبه روی بازار مروارید واقع شده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 21000 متر مربع  ساخته شده است. این مرکز تجاری دارای 8 طبقه است که 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و.... تور کیش تابستان 98 می باشد این مرکز خرید از طبقات مختلفی تشکیل شده است که دارای بازار طلا، ساعت، پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم ورزشی و.... می باشد. مسافران تور کیش می توانند از مرکز خرید سارینا 2 کیش دیدن فرمایند و وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 2 کیش


مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا یک بازار محلی کیش می باشد که در سال 1390 افتتاح گردیده است. این بازار در زمینه مبلمان و لوازم خانگی فعالیت دارد. این بازار به دلیل قیمت مناسب اجناس مورد توجه شهروندان و مسافران تور کیش قرار گرفته است. ساختمان این مرکز دارای 52 واحد اداری و تجاری می باشد. از امکانات این بازار می توان به رستوران، پارکینگ و.... اشاره کرد. با رفتن به این مرکز از اجناس دیدن نمایند و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز خرید پادنا کیش

مرکز خرید پادنا کیش


مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال یکی از جدیدترین و مدرن ترین بازار جزیره کیش می باشد . این مرکز خرید در سال 1392 افتتاح گردیده است. ساختمان این مرکز خرید مجهز به مدرن ترین تجهیزات برای مردم ساکن کیش و گردشگران تور کیش می باشد. مسافران و گردشگران کیش در این مرکز خرید می توانند انواع برند های معروف را پیدا کرده و خریداری نمایند.

مرکز خرید رویال مال کیش

مرکز خرید رویال مال کیش


بازار هرمز کیش

بازار هرمز کیش یکی از بازار های پرطرفدار و معروف جزیره کیش می باشد شاید ظاهر بسیار زیبایی برای جذب مشتری نداشته باشد اما اجناس بسیار مرغوب و خوبی را در این بازار می توان یافت. بازار هرمز در سال 1380 در زمینی به مساحت 40000 متر مربع در دو طبقه در میدان هرمز به بهره برداری رسید. این مرکز خرید دارای 286 باب مغازه و غرفه می باشد که متراژ غرفه ها و مغازه ها چیزی حدود 25 تا 140 متر می باشد. در سفرتان با تور کیش حتما به این بازار پرفروش سر بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد و دست خالی از مرکز خرید هرمز خارج نخواهید شد.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,مراکز خرید شیک کیش,معرفی مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: