هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل ویدا کیش

یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره زیبای کیش که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز نموده، هتل 5 ستاره ویدا می باشد که در بلوار موج ولقع شده است. از ویژگی های بارز این هتل می توان به نزدیکی به ساحل نیلگون خلیج فارس، مرکز همایش های بین المللی و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی اشاره نمود. این هتل دارای 10 طبقه با بیش از 140 اتاق و سوئیت مجهز و با امکانات می باشد. 

از امکانات هتل ویدا می توان لابی، اینترنت، مجموعه ورزشی قیمت تور کیش مرداد 98 و تفریحی، مجموعه آبی، رستوران و کافی شاپ، کتابخانه، فضای سبز، خدمات ویژه CIP، خدمات آتشنشانی، سیستم اطفا حریق، خدمات تور و تهیه بلیط و ... را نام برد. همچنین اتاق ها نیز دارای وای فای، روم سرویس، صبحانه، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی، حمام، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و ... هستند. مسافرین عزیز تور کیش اقامتی راحت و خوب را در هتل ویدا خواهند داشت.

 

 

هتل ویدا کیش

 

هتل ویدا کیش


هتل جام جم کیش

هتل سه ستاره جزیره کیش دارای دو طبقه با 51 اتاق مجهز و مدرن دارای بهترین موقعیت مکانی می باشد. این هتل دارای فظایی آرام و دلپذیر است که بسیار مورد توجه گردشگران عزیز قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی، پذیرش 24 ساعته مسافرین تور کیش، اینترنت رایگان در لابی، رستوران و کافی شاپ، تاکسی سرویس، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات و ... اشاره نمود.

از ویژگی های اتاق ها نیز شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه در اتاق، مبلمان، لوازم بهداشتی، وای فای، رخت آویز، سرویس روم و ... می باشد. مسافرین عزیز که به دنبال اقامتی راحت هستند، هتل جام جم انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

 

هتل جام جم کیش

 

هتل جام جم کیش 


هتل عالی قاپو کیش

یکی از هتل های دو ستاره و پرطرفدار کیش که در انتهای بلوار دریا واقع شده است، هتل عالی قاپو می باشد. نمای بیرونی این هتل بسیار متقاوت می باشد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی، کافه، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان و ... اشاره نمود. اتاق های این هتل نیز بسیار مجهز و با امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال و ... را داراست. 

هتل عالی قاپو دارای 128 اتاق می باشد. مسافرین تور کیش که به دنبال هتلی مجهز و با قیمتی مناسب هستند، هتل عالی قاپو بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

هتل عالی قاپو کیش

 

هتل عالی قاپو کیش


هتل فرشتگان کیش

یکی از هتل های تک ستاره کیش هتل فرشتگان کیش می باشد. این هتل به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه مسافران و گردشگران تور کیش قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به رستوران آن اشاره کرد که میهمانان محترم می توانند غذای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت میل نمایند. ساعت تحویل اتاق های 14 و ساعت تخلیه 12 می باشد. مسافران عزیز با انتخابتور کیش برای سفر به این جزیره امکان اقامت در این هتل را دارند.

 هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارازن کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: