بهترین رستوران های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستوران خاطره کیش

رستوران خاطره واقع در مرکز تجاری ایرانویچ یکی از رستوران های مجلل و لوکس جزیره می باشد که انواع غذاهای اصیل ایرانی و بین المللی را پخت می کند و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به دست مهمانان خود می رساند. از ویژگی های این رستوران می توان به وای فای رایگان، رزرو میز برای مجالس و پارکینگ اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال رستورانی خوب و با قیمت تور کیش شهریور 98 کیفیت می گردند می توانند به رستوران خاطره مراجعه نمایند و از غذای خود لذت ببرند.

 

رستوران خاطره کیش

 

رستوران خاطره کیش


رستوران هشتگ کیش

یکی از رستوران های مدرن و معروف جزیره کیش که با سبک پخت و دیزاین غذاهایش معروف است، رستوران هشتگ می باشد که میان مردم بومی و گردشگران بسیار طرفدار دارد. فضا و معماری این رستوران بسیار متفاوت و امروزی است.

مسافرین و گردشگران تور کیش که علاقه مند به تجربه ای جدید و طعمی متفاوت هستند می توانند به این رستوران بیایند و روزی خوش را سپری نمایند.

 

 

رستوران هشتگ کیش

 

رستوران هشتگ کیش


رستوران صبا ملک کیش

یکی از بهترین رستوران های کیش که ویژگی اصلی اش نواختن موسیقی زنده است، رستوران موزیکال صبا ملک می باشد که در میان اهالی بومی و گردشگران بسیار طرفدار دارد. منوی غذاهای این رستوران ایرانی و بین المللی است که مسافرین تور کیشمی توانند هرچه می خواهند سفارش دهند. 

از دیگر امکانات این رستوران اینترنت رایگان، رزرو مراسم های مختلف و .... می باشند. گردشگران عزیز می توانن با مراجعه به این رستوران شبی خاطره انگیز را سپری نمایند.

 

رستوران صبا ملک کیش

 

رستوران صبا ملک کیش


رستوران پنگوئن کیش

یکی از بهرین و معروفترین رستوران های کیش که به دلیل مناسب بودن قیمت غذاها و کیفیت بالای آنها بسیار مورد توجه مردم بومی و گردشگران تور کیش می باشد، رستوران پنگوئن است که در نزدیکی پارک آبشار واقع می باشد.

منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای اصیل ارانی و دریایی و همچنین بین المللی است که بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. مسافرین عزیز می توانند با آمدن به این رستوران شبی بی نظیر را در کنار دوستان و خانواه خود داشته باشند.

 

 

رستوران پنگوئن کیش

 

رستوران پنگوئن کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های ارزان کیش,رستوران های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: