جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

پیست باگی کیش

یکی از تفریحات مفرح جزیره کیش، پیست باگی است که به طول 400 متر است که هرساله میزبان مسافرین عزیز تور کیش و باگی سواران می باشد. باگی سواران عزیز می توانند با راهنمایی مجرب و اموزش دیده حتی در سطح مسیر بیشتری تردد داشته باشند.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده قیمت تور کیش مرداد 98 روزه مهیج را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

 

 

پیست باگی کیش

 

پیست باگی کیش


تم پارک آبی کیش

یکی از جاذبه های گردشگری کیش پارک آبی تم پارک است که بزرگترین پارک آبی روباز کشور است. این پارک از لوازم خارجی و مردن روز دنیا خریداری شده و ساخته شده است. این پارک در منطقه پرواز ممنوع ساخته شده است و یه هیچ وجه دیدی ندارد بنابراین ورود به این پارک برای خانم ها نیز آزاد است و انها می توانند حمام آفتاب بگیرند. مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده خود به این پارک ـمده و نهایت لذت را تجربه کنند.

 

 

 تم پارک آبی کیش

 

تم پارک آبی کیش


اسکوتر زیردریایی کیش

یکی دیگر از تفریحات مهیج و جالی جزیره زیبای کیش غواصی با اسکوتر های زیردریایی است که مناسب برای دوستداران غواصی است که گواهی نامه غواصی و تجربه آن را ندارند. این تفریح مناسب برای افراد بالای 12 سال می باشد. که بدون نیاز به آموزش قبلی تور کیش می باشد و می توانند از غواصی در خلیج نیلگون فارس لذت ببرند.

وسابل مورد نیاز برای این تفریح مایو، حوله و دمپایی می باشد. مسافرین عزیز تور کیش می توانند به همراه خانواده از این امکانات نهایت لذت ببرند.

 

 

اسکوتر زیردریایی کیش

 

اسکوتر زیردریایی کیش


جزیره هندورابی کیش

یکی از جزایر زیبای خلیج فارس که از توابع جزیره کیش می باشد و تقریبا خالی از سکنه است و دارای ساحلی شنی با سنگ های بزرگ و مرتفع می باشد، جزیره هندورابی است. این جزیره مساحتی به اندازه 23 کیلومتر مربع دارد. گفتنی است که در این جزیره چندین قریه وجود دارد .

جالب است که در گذشته های دور این جزیره در دست پرتغالی ها بود و در آنجا پایگاه نظامی تاسیس کرده بودند. امروزه خرابه ها و آثار بجای مانده از این پایگاه نظامی برای بازدید عموم آزاد است. مسافرین عزیز تور کیش برای داشتن آرامش و گرفتن حمام افتاب می توانند از این جزیره رویایی دیدن کنند.

 

 

جزیره هندورابی کیش

 

جزیره هندورابی کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,مکان های گردشگری کیش,بهترین تفریحات کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: