معرفی مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید پانیذ کیش

معرفی:مرکز خرید پانیذ از مراکز خرید خوب کیش میباشد.این مرکز خرید در سال 1378 ساخته شده است و در 2 طبقه دارای 183 غرفه دارد.قیمت و هزینه اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب و ارزان میباشد تا گردشگران تور کیش بتوانند براحتی در این مرکز خرید تمام خرید های خود را انجام دهند.مرکز خرید پانیذ دارای انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذایی، انواع شکلات قیمت تور کیش تابستان 98 و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزیینی و دکوری، آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، ساعت، عینک، بدلیجات، کافی‌شاپ و کافی‌نت است.از ویژگی های منحصر به فرد مرکز خرید پانیذ، نمای شیشه ای و فضا سازی قسمت ورودی آن است.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان برگزار می‌گردد.به گردشگران تور کیش پیشنهاد میشود در هنگام گشت و گذار در قلب تجاری شهر کیش از این مرکز خرید نیز بازدید کنید.در بازار پانیذ می توانید قیمت های مناسب تری، نسبت به دیگر مراکز خرید جزیره کیش پیدا کنید.ایستگاه مخصوص تاکسی و آژانس نیز در بیرون این فضا برای آسایش خریداران در نظر گرفته شده است.این مرکز خرید دارای بخش تفریحات و سرگرمی سالن ورزشی کوچک، سرزمین عجایب، دیدنی هایی مثل آکواریوم میباشد.

مرکز خرید پانیذ کیش

موقعیت مکانی:ایران-جزیره کیش-خیابان فردوسی- روبروی هایپر مارکت کیش

مرکز خرید پانیذ کیش


میکا مال کیش

معرفی:مرکز خرید میکا مال یکی از بهترین مراکز خرید کیش میباشد و دارای امکاناتی نظیر مجموعه ای گسترده شامل آکواریوم،گلف دیجیتال،شهرکودکان،شهر عجایب،سالن پاتیناژ،تونل باد،بولینگ،سالن سینمایی،تله کابین و وسیع ترین مرکز خرید در سطح جزیره می باشد و تمامی اعضای خانواده می توانند ساعات خوشی را با آسایش در کنار یکدیگر در میکا مال بگذرانند و هر کسی با هر سن و سال و سلیقه ای، دنیایی از تفریح و سرگرمی و شادی را تجربه کند.زیر بنای این مرکز خرید  190 هزار متر مربع بوده و ارتفاع این مجتمع تجاری و گردشگری حدودا 22 متر می باشد.مسافران تور کیش میتوانند در این مرکز لحظات خوبی را سپری کنند.همچنین مسافران تور کیش میتوانند  در این مرکز خرید از انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی خرید کنند.علاوه بر این‌ها با پیش‌بینی فضاهای فراوانی برای فودکورت و رستوران و کافه، هایپرمارکت، باشگاه بدن ‌سازی و ماساژ و اسپا، هر آن ‌چه که یک گردشگر تور کیش بخواهد برایش فراهم است.خدمات ماساژ و اسپای میکا مال کیش فرصتی استثنایی برای رفع خستگی می باشد که مسافران تور کیش امکان بهره بردن از آن را دارند. باشگاه بدن سازی این مجموعه مجهز بوده و می توانید تمرینات ورزشی حرفه ای در آن انجام دهید.این مرکز خرید دارای رستوران و کافی شاپ نیز میباشد تا مسافران تور کیش بتوانند در زمان گرسنگی براحتی به رستوران و کافی شاپ مرکز خرید رفته و بهترین ها را سفارش دهند و نوش جان کنند.

میکا مال کیش


مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

از معروف ترین مراکز خرید کیش که بسار میان گردشگران و کیشوندان طرفدار دارد، مجموعه پردیس می باشد که دارای دو شعبه در جزیره زیبای کیش است. این مرکز خرید در شرق جزیره و خط ساحلی خلیج فارس واقع شده است که اجناسی همچون پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم برقی و خانگی، موبایل، لوازم ورزشی و ... را با کیفیتی عالی و البته قیمتی مناسب به عرضه می رساند.

این مجموعه دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انواع رستوران قیمت تور کیش مرداد 98 و کافی شاپ، چایخانه سنتی، کافی نت، شعب یانکها و عابر بانک، آزانس های خدماتی و مسافرتی و ... می باشد. مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال جایی برای خرید تمامی مایحتاج خود هستند، مرکز خرید بین المللی پردیس 1 و 2 بهترین گزینه و انتخاب خواهد بود.

 

 

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش

 

مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش


مرکز خرید پادنا کیش

از مراکز خرید خوب و به نام جزیره کیش می توان به مرکز خرید پادنا اشاره کرد که در زمینه مبلمان فعالیت دارد. این مجموعه دارای بیش از 48 واحد تجاری اداری می باشد که مکان مناسبی برای نمایشگاه های مبل می باشد. مرکز خرید پادنا میان تور کیش میدان هرمز و خلیج فارس واقع شده است. مسافرین عزیز تور کیش که به دنبال جایی به عنوان نمایشگاه مبل و خرید مبلمان هستند، بازار پادنا گزینه مناسبی خواهد بود.

 

 

مرکز خرید پادنا کیش

 

مرکز خرید پادنا کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: