دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

دره عمیق پلدار آنتالیا

یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری آنتالیا دره پلدار تور آنتالیا تابستان 98 می باشد که به خاطر جاذبه های زیادی که دارد هر ساله مسافرین زیادی را به خود جذب می کند. یکی از آنها وجود گونه های مختلف درختان و گیاهان است که در نوع خود بی نظیر هستند. در اطراف رودخانه رستوران ها و کافه جنگلی های متفاوتی وجود دارد که مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند به آنها سر بزنند و از ماهی ها تازه و لذیذ آن لذت ببرند.

گفتنی است که بر روی رودخانه دو پل زده شده و امتداد این رودخانه و دره به پارک ملی آنتالیا می رسد. مسافرین عزیز می توانند در آب ها قایق سواری نیز بکنند.

 

دره عمیق پلدار آنتالیا

 

دره عمیق پلدار آنتالیا


غار داملاتاش آنتالیا

در یک کیلومتری آنتالیا غاری وجود دراد که قدمتی 15 هزار ساله دارد. این غار بسیار زیبا و دیدنی است که متشکل از سنگهایی است که بر حسب گذر زمان دچار دگرگونی و تغییر شکل شده است. این غار در سه فاز جداسازی شده که تور کیش در فاز 3 آن مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند قایق سوار شوند و از جاذبه های زیبای آن لذت ببرند.

یکی از ویزگی های اصلی این غار که بسیار مورد توجه مردم و گردشگران است وجود دی اکسید کربن بالا و رطوبت بالای 90% می باشد که به درمان و کاهش آسم بسیار کمک می کند.

 

غار داملاتاش آنتالیا

 

غار داملاتاش آنتالیا


آبشار دودن آنتالیا

یکی از جاذبه های طبیعتی آنتالیا، آبسار دودن است که از دو قسمت بالایی و پایینی تشکیل شده است. در ثسمت بالایی آبشار انواع کافه ها و رستوران ها قرار دارد که گردشگران و مسافرین عزیز می توانند در آنجا ریلکس نمایند و از طبیغت لذت ببرند.

در قسمت پایینی نیز باید از دل طبیعت گذشت و رودخانه تور کیش دودن را در پیش گرفت تا در نزدیکی ساحل لارا به آبشار های پایینی رسید و در راه از تماشای طبیعت و حیوانات لذت برد. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به پیکنیک و طبیعت گردی هستند، آبشار دودن بهترین گزینه می باشد.

 

آبشار دودن آنتالیا

 

آبشار دودن آنتالیا


موزه اسباب بازی آنتالیا

شهر آنتالیا مملو از مجموعه موزه های متفاوت می باشد که یکی از بهترین های آنها موزه اسباب بازی است که بیش از 3000 عروسک را نگه داری می نمایند. این موزه در سال 2011 در منطقه کالجی مارینا افتتاح گردیده و مجموعه ای از عروسک های خارجی و ترکی را خرداری نموده اند.

موزه اسباب بازی باری تمام سنین حس نوستالژی را ایجاد می نماید. این موزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و قیمت بلیط آن برای سنین مختلف، متفاوت خواهد بود. مسافرین عزیز تور آنتالیا به همراه خانواده می توانند روزی خاطره انگیز را رقم بزنند.

 

موزه اسباب بازی آنتالیا

 

موزه اسباب بازی آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,مکان های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: