هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر یکی از هتل های 5 ستاره خوب آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل از 309 اتاق تشکیل شده است که دارای امکاناتی مانند: تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق تور آنتالیا تابستان 98 امانات و .... می باشد. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل گرند هابر آنتالیا می توان به رستوران، ساحل اختصاصی، پارک، جکوزی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، زمین تنیس، بیلیارد ، سالن کنفرانس، استخر، اتاق بازی، پارکینگ و.... اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا


هتل مردان پلاس آنتالیا

هتل مردان آنتالیا در سال 2009 در منطقه لارا شهر آنتالیا افتتاح شده است. استخر این هتل یکی از بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریوم آن با بیش از 2400 ماهی از بزرگترین اروپا محسوب می شوند. این هتل از 560 اتاق مجهز تشکیل شده است که همگی دارای امکاناتی مانند: بالکن، تلویزیون، ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، تلفن مستقیم و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته، استخر، سالن تور کیش ورزشی، تنیس روی میز، بدمینتون و..... اشاره کرد. این هتل دارای 8 رستوران باغذاهای متنوع می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. با اقامت در این هتل مسافران عزیز می توانند سفر به یاد ماندنی به همراه داشته باشند.

هتل مردان پلاس آنتالیا 

هتل مردان پلاس آنتالیا

هتل مردان پلاس آنتالیا


هتل کلاب سرا آنتالیا

هتل کلاب سرا آنتالیا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 1986 ساخته شده است و در سال 2007 باز سازی شده است.  تمامی اتاق های لوکس و مجلل هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای است و طراحی داخلی آن ها مانند کاخ های عثمانی می باشد. این هتل از 540 اتاق تشکیل شده که همگی دارای امکانات ویژه می باشند. هتل مجلل کلاب سرا از امکانات رفاهی مانند: استخر، سونا، تور کیش حمام ترکی، زمین بازی برای کودکان، سرویس نگه داری، سالن بدن سازی، فروشگاه، آرایشگاه، فکس و کپی و.... برخوردار است. این هتل دارای 5  رستوران و 7 کافه می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند غذای مورد علاقه خود را میل کنند و از آن لذت ببرند.

هتل کلاب سرا آنتالیا 

هتل کلاب سرا آنتالیا

هتل کلاب سرا آنتالیا


هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز پر رفت و آمد آنتالیا واقع شده و هتلی مناسب برای تعطیلات است. این هتل دارای امکاناتی مانند: لابی با پذیرش 24 ساعته، صرافی، آسانسور، کافه، خشکشویی، خدمات پزشکی، آرایشگاه، بوتیک، سوپرمارکت، سالن جلسه و... برخوردار است. در رستوران این هتل انواع غذاهای ایتالیایی، بین المللی و... سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 22 کیلومتر می باشد. مسافران و گردشگران تور آنتالیا میتوانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل پورتو بلو آنتالیا 

هتل پورتو بلو آنتالیا

هتل پورتو بلو آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: