رستوران های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

رستوران آلاکارت رابی آنتالیا

معرفی رستوران:رستوران آلاکارت رابی در بهترین منطقه آنتالیا قرار دارد که با بهترین غذا های با کیفیت و فضای زییا از مسافران و گردشگران تور آنتالیا پذیرایی میکند.این رستوران میز ها را اول نسبت به غذا های سفارش داده شده میچیند و ظرف های تور آنتالیا شهریور 98 مورد نیاز را در اختیار مشتریان تور آنتالیا قرار میدهد.روش سفارش گرفتن این رستوران با رستوران های دیگر نیز تفاوت دارد.تا به امروز این رستوران مورد توجه مسافران قرار گرفته شده است.تمام غذا ها نیز با بهترین مواد با کیفیت پخته و آماده شده اند تا مشتریان تور آنتالیا نوش جان کنند و لذت ببرند.

منو رستوران:این رستوران با غذا های ترکی که با بهترین کیفیت آماده شده اند از مسافران تور آنتالیا پذیرایی میکند.

پیشنهاد ما:این رستوران در فضایی کاملا گرم و صمیمی و با ارائه بهترین غذا هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.


رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران مایدانوز کوفته یکی از رستوران های خوب آنتالیا است که در منطقه کنیالتی آنتالیا قرار گرفته است. این رستوران دوستدار طبیعت است و تمام سعی خود را کرده است تا با محصولات خود ضرری به طبیعت نرساند. این تور کیش رستوران این اطمینان را به شما می دهد که گوشت آن خالص و با ذبح اسلامی است و تمام مواد استفاده شده در غذاهای آن ارگانیک می باشد. محیط رستوران بسیار جالب و زیبا است و سعی شده است تا در جای جای آن از گلدان ها و گیاهان استفاده شود. این رستوران در حال توسعه است و اکنون شعبه هایی در سراسر دنیا دارد.

رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع کوفته های مرغ و گوشت، چند نوع غذای ترکی ، دسر و نوشیدنی وجود دارد. شما مسافران تور آنتالیا می توانید از قسمت بیرون بر این رستوران نیز استفاده نمایید. 

پیشنهاد ما: اگر علاقه به کوفته های خوش طعم ترکی دارید این رستوران یکی از بهترین رستوران هایی است که این غذا را می توانید در آن صرف کنید. هم چنین قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است و برای صرف یک وعده باید بین 20 تا 25 لیر هزینه کنید.

رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا

ساعت کاری رستوران : از 11:30 صبح تا 10:30 شب برای ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : آنتالیا، منطقه کنیالتی،‌ محله آلتینکوم، خیابان بلدیه ، رستوران مایدانوز کوفته

رستوران مایدانوز کوفته آنتالیا


رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران بالیکوی یکی از بهترین رستوران های منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2002 افتتاح شده است. این رستوران ادعا دارد که طعم غذاها و نوشیدنی هایش آن قدر خوب است که شما را وادار می سازد تا دوباره سفارش دهید. این رستوران در یک ایوان بسیار زیبا قرار گرفته است که در یک طرف آن فضای سبز قرار گرفته و در طرف دیگر آن دریای زیبای مدیترانه قرار دارد. اخیرا شعبه دیگری از این رستوران نیز افتتاح تور کیش شده است که به اندازه شعبه اول طرفدار پیدا کرده است. یک خلاقیت جدید در این رستوران انجام گرفته است که منوی غذاهای روزانه را به همراه عکس واقعی آن ها در یک نمایشگر بزرگ برای شما به نمایش در می آورند.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع اشتها آورها ، دسرها، نوشیدنی ها و غذاهای دریایی یافت می شود. تمرکز این رستوران بر روی سرو ماهی های محلی است که گاهی حتی یک ماهی را به چند روش مختلف طبخ و سرو می کنند. هم چنین در این رستوران قسمتی تحت عنوان غذاهای حلال در نظر گرفته شده است. 

پیشنهاد ما: این رستوران با محیط جالب و زیبای خود مناسب انواع قرار ملاقات ها، قرارهای دو نفره و حتی شام های خانوادگی است.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

ساعت کاری رستوران : این رستوران همه روزه از ساعت 9 صبح تا یک بامداد برای سرو صبحانه، ناهار و شام در خدمت شما مسافران گرامی تور آنتالیا است.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در محله کنیالتی و در کنار ساحل دریا قرار گرفته است.

رستوران لارا بالیکوی آنتالیا


رستوران مرمرلی آنتالیا

معرفی رستوران :  رستوران مرمرلی یکی از ده رستوران برتر آنتالیا است که در کنار دریا قرار گرفته است. این رستوران هم چنین یکی از قدیمی ترین رستوران های آنتالیا نیز به شمار می رود که از سال 1933 افتتاح شده و تقریبا 83 سال است که از مسافران تور آنتالیا پذیرایی می کند. این رستوران ظرفیت 200 نفر را دارای است و ساختمان آن به طرز بسیار زیبایی در کناره دریا قرار گرفته است. در ساحل که قدم می زنید چندین پله را می بینید که بالا می روند و اگر آن ها را ادامه دهید به یک رستوران زیبا می رسید که در سطحی بالاتر از ساحل و در حاشیه آن امتداد یافته است.

رستوران مرمرلی آنتالیا

منو رستوران: منوی این رستوران شامل انواع غذاهای گریل با ماهی و گوشت است که از ماهی های صید شده از دریای مدیترانه تهیه می شوند. هم چنین منوی مخصوص وگان ها و کودکان نیز در این رستوران وجود دارند. 

پیشنهاد ما: این رستوران مکان بسیار مناسبی برای تجربه غذاهای محلی و دریایی همزمان با تماشای دریا و شنیدن صدای لذت بخش امواج است.

رستوران مرمرلی آنتالیا 

ساعت کاری رستوران : این رستوران از صبح تا شب برای صبحانه،‌ناهار، عصرانه، شام و شام دیر وقت خدمات ارائه می دهد.

موقعیت مکانی رستوران : رستوران مرمرلی در محله سلکوک و خیابان مورات پاشا آنتالیا ، درست در کنار ساحل قرار گرفته است.

رستوران مرمرلی آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا,رستوران های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: