دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

پارک ماجراجویی کپز آنتالیا

یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی شهر آنتالیا، پارک تور آنتالیا تیر 98 ماجراجویی کپز می باشد که بسیار در میان توریستان و کودکان طرفدار دارد. در این پارک تمامی شخصیت های کارتونی شبیه سازی شده است تا کودکان شخصیت های مورد علاقه خود را در دنیا واقعی نیز ببینند.

مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به دنیای کارتون ها هستند حتما از این پارک مهیج دیدن نمایند.

 

پارک ماجراجویی کپز آنتالیا

 

پارک ماجراجویی کپز آنتالیا


مسجد تکلی مهمت پاشا آنتالیا

یکی دیگر از جاذبه های توریستی کشور ترکیه، مساجد زیبا و متفاوت آن است که مسافرین زیادی را به خود جذب می کند. در کنار برج ساعت در شهر آنتالیا نیز مسجدی به نام تکلی مهمت پاشا که برای زمان عثمانی ها می باشد، وجود دارد. این مسحد بسیار زیبا و دیدنی است.

مسافرین تور آنتالیا که علاقه مند به بازدید از مکان های تاریخی هستند بعد از تماشای برج ساعت، تماشای این مسجد را از دست ندهند.

 

مسجد تکلی مهمت پاشا آنتالیا

مسجد تکلی مهمت پاشا آنتالیا


ساحل کمر آنتالیا

 یکی از مناطق و شهر های دیدنی نزدیک آنتالیا شهری ساحلی به نام کمر است تور آنتالیا مرداد 98 که دارای طبیعتی بکر و زیبا و ساحلی تمیز دارد. در این منطقه مناطق تفریحی و گردشگری تعبیه شده تا مسافرین عزیز سفری مهیج و دلنشین داشته باشند. 

گفتنی است که ساحل کمر از جانب اتحادیه اروپا دارای پرچم آبی می باشد که به منزله پاک و تمیز بودن ساحل و دریای آن است. مسافرین تور آنتالیا می توانند در این منطقه تعطیلاتی بینظیر داشته باشند.

 

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر آنتالیا


ساید اریا آنتالیا

یکی از مناطق گردشگری آنتالیا که بسیار طرفدار دارد و مورد توجه گردشگران است، ساید تور آنتالیا شهریور 98 اریا می باشد که علاوه بر ساحل زیبا و ماسه ای دارای مناطق تاریخی و توریستی نیز می باشد.

در این منطقه که به معنی انار است آنفی تئاتری باستانی با ستون های بزرگ، معابد و بازار های سنتی نیز وجود دارد که بسیار دیدنی است. در کنار ساحل زیبای آن انواع فروشگاه ها، جواهر فروشی ها، کافه و رستوران های خوب و ... به چشم میخورد که مسافرین عزیز تور آنتالیا می توانند روزی بسیار دلپذیر را سپری نمایند.

 

ساید اریا آنتالیا

 

ساید اریا آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,بهترین مکان های تفریحی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: