دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

شهر بلک آنتالیا

منطقه بلک در چند کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است که بسیار خوش آب و هوا و دلپذیر است. در گذشته این شهر از مکان های ناشناخته بود که با تفکر و همت وزیر گردشگری ترکیه امروزه از قطب های گردشگری معروف دنیا به حساب می آید. در شهر رویایی بلک آنتالیا بهترین تور آنتالیا تیر 98 زمین های فوتبال و گلف وجود دارد که گفتنی است مسابقات اینها نیز در همین شهر برگزار می شود.  انواع هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا در این منطقه قرار دارند که بسیار مکان مناسبی برای ریلکس کردن هستند. 

ساحلی زیبا و رویایی دارد که تماشای آنها خالی از لطف نیست و حتما به یادماندنی خواهند شد. مسافرین عزیز تور آنتالیا که به دنبال تجربه حس آرامش هستند حتما از منطقه بلک دیدن نمایند و روزهای خوبی را در آن سپری نمایند.

 

شهر بلک آنتالیا

 

شهر بلک آنتالیا


مجموعه The land of length آنتالیا

مجموعه هتل های رکسوس از برترین رستوران های زنجیره ای سراسر جهان می باشد که بیش از 27 هتل لوکس در تمام سطح جهان دارد. یکی از هتل های جدید این مجموعه که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و در قالب تم پارک است، مجموعه The land of length نام دارد که به RIXOS World  نیز معروف می باشد. این مجموعه از دو بخش هتل که Kingdom نام دارد و بخش تم پارک تشکیل شده است. این مجموعه بسیار بزرگ و جالب می باشد و حتما تور آنتالیا مرداد 98 به مسافرین تور آنتالیا پیشنهاد می گردد که سری به آن بزنند و روزی سراسر هیجان را تجربه نمایند.

از ویژگی های بارز هتل این مجموعه می توان به معماری و تجهیزات متفاوت آن اشاره نمود. معماری و چیدمان تمامی اتاق ها و سویئت های این هتل برگرفته از داستان های افسانه ای و جالب می باشد. گفتنی است مسافرینی که دارای فرزند هستند می توانند اتاقی متناسب با جنسیت فرزند خود و ویژگی های خاص آنها انتخاب نمایند و در آن اقامتی رویایی را تجربه نمایند.

 

مجموعه The land of length آنتالیا

 

مجموعه The land of length آنتالیا


موزه باستان شناسی آنتالیا

یکی از بزگترین موزه های کشور ترکیه، موزه باستان شناسی آنتالیا می باشد که در ساحل کونیالتی واقع شده است و دارای 13 سالن نمایشگاهی متفاوت است. که در این مجموعه انواع گچبری ها و عتیقه های کشف شده را نگه داری می کنند. گفتنی تور کیش است برای جلب توجه کودکان و علاقه مند نموده آنها نیبت به تاریخ مجموعه مختص کودکان نیز فراهم می باشد تا آنها نیز از دیدن آثار باستانی لذت ببرند. مسافرین عزیز تور آنتالیا که علاقه مند به تاریخ و عقبه ترکیه هستند می توانند به این موزه بیایند و روزی خوب را سپری نمایند.

 

موزه باستان شناسی آنتالیا

 

موزه باستان شناسی آنتالیا


ساحل kaputas آنتالیا

یکی از ساحل های زیبای آنتالیا که در 20 کیلومتری شهر کاش واقع شده است، ساحل زیبای کاپوتاش می باشد. این ساحل در دره ای باریک و در دل جنگلی فوق العاده قرار گرفه است که به دریا ختم می شود. ساحل کاپوتاش خیلی دارای امکانات ویژه ای نیست فقط تعدادی دستفروش وجود دارند که آبمیوه و خوراکی های تازه می فروشند. اما می توان از امکانات ویژه ساحل به ایستگاه کایت سواری و قایق های کوچک تفریحی برای استفاده گردشگران اشاره نمود. دسترسی به این ساحل از طریق راه پله ای از سمت جاده به ساحل می باشد که گردشگران عزیز می توانند از آن استفتده نمایند.

تماشای این ساحل بسیار لذت بخش است و گفتنی است که ساحل کاپوتاش جز 10 ساحل برتر و طلایی آنتالیا می باشد. به مسافرین عزیز تور آنتالیا  حتما تماشای این ساحل زیبا را پیشنهاد می کنیم.

 

ساحل kaputas آنتالیا

ساحل kaputas آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,بهترین تفریحات آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,تفریحات لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: