هتل های دبی
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در ساحل جمیرا و در فاصله 200 متری از ساحل قرار گرفته است. این هتل در فاصله 24 کیلومتری مرکز شهر و 34 کیلومتری فرودگاه بین المللی قرار دارد. اینتور دبی زمستان 97 هتل لوکس که جزو هتل های زنجیره ای روتانا قرار دارد دارای ساختمانی زیبا با سبک معماری بی نظیر می باشد. در این هتل 301 اتاق و سوئیت با چشم انداز خلیج فارس قرار دارند که امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، بالکن ، اینترنت و تهویه مطبوع در آن ها وجود دارد. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بین المللی است، رستوران دوم که روسو نام دارد غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران سوم مختص سرو غذاهای دریایی و ژاپنی است. استفاده از استخرهای روباز و سرپوشیده این هتل برای مسافران تور دبی مقیم هتل رایگان می باشد. وجود سالن همایش و کنفرانس هتل را برای سفرهای کاری نیز مناسب ساخته است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، صندوق امانات و امکانات برای معلولین اشاره کرد.

هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا دبی

هتل امواج روتانا دبی


هتل بولگاری دبی

معرفی : هتل بولگاری یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در ساحل جمیرا قرار تور دبی بهمن 97گرفته است. این هتل زیبا و لوکس یکی از هتل های مجموعه جهانی و معروف بولگاری است که در دسامبر 2017 یکی دیگر از هتل های خود موسوم به بولگاری ریزورت دبی را افتتاح کردند. این هتل بسیار زیبا که کاملا توسط معماران ایتالیایی و با استایل ایتالیایی ساخته شده است در زمینی به مساحت 158000 متر مربع قرار گرفته است که قسمت بزرگی از آن شامل ویلاها بر روی دریا قرار گرفته است و شکل یک اسب دریایی بسیار زیبا را تشکیل داده است. 50 قایق اختصاصی و دارا بودن یک کلاب قایق های بادبانی تنها بخشی از امکانات جذاب این هتل لوکس برای شما مهمانان تور دبی است. 

هتل بولگاری دبی

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دلوکس،‌ سوپریور، سوئیت تور دبی اسفند 97و ویلا هستند که در مقابل هر ویلا یک باغ و استخر اختصاصی وجود دارد. در داخل این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی با مارک بولگاری وجود دارد.

امکانات هتل : 1700 متر مرکز اسپا، ساحل اختصاصی، تراس، باغ، استخر ، استخر کودکان، باشگاه بدنسازی، سونا،‌ جکوزی،‌ ماساژ، سالن زیبایی، حمام ترکی، کلاس آشپزی، باشگاه کودکان، پارک آبی،‌ کتابخانه ، ماهیگیری، خدمات تور،‌ تبدیل ارز، کارکنان مسلط به زبان های مختلف، لاندری، روم سرویس، اجاره ماشین

هتل بولگاری دبی

رستوران هتل : سه رستوران در این هتل وجود دارد که رستوران یاچ کلاب غذاهای دریایی و ایتالیایی را سرو می کند، رستوران هاسکی غذاهای ژاپنی ارائه می دهد و رستوران نیکو رومیتو مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی است. 

موقعیت مکانی هتل : فاصله این هتل تا ساحل جمیرا تنها 8 دقیقه پیاده روی است و تا فرودگاه بین المللی دبی 13 کیلومتر فاصله دارد.

هتل بولگاری دبی 

پیشنهاد ما : این هتل بی شک یکی از بهترین هتل های دبی است که با شکل طراحی خاص خود چشم ها را به خود خیره می نماید. 


هتل گروسونور دبی

معرفی:هتل گروسونور جز هتل های 5 ستاره مارینا دبی میباشدتور دبی نوروز 98 که موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گرشگری را برای مسافران تور دبی راحت کرده است.این هتل بزرگ و زیبا دارای بالاترین استانداردهای ممکن برای آرامش و آسایش مسافران تور دبی را فراهم کرده است.اتاق های این هتل 5 ستاره بسیار بزرگ و استاندارد هستند و مجهز به امکانات رفاهی میباشد.پرسنل این هتل بسیار خوش برخورد هستند و 24 ساعته به مسافران و گردشگران تور دبی خدمت رسانی میکنند.هتل گروسونور بهترین خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران تور دبی فراهم کرده تا اقامت رویایی را در دبی در  این هتل 5 ستاره تجربه کنند و لحظات خوبی را در کنار خانواده ثبت کنند و لذت ببرند.ساعت تحوبل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات هتل:استخر روباز،مرکزاسپاوسلامت،ماساژ،سالن بدنسازی،سونا،زمین گلف، کلوپ شبانه و دی جی،باغ،تراس،بار،مینی بار،رستوران،کافه،اتو،خشکشویی،لباسشویی،آرایشگاه،مرکز تجاری،فکس،فتوکپی،امکانات برگزاری نشست ها و ضیافت ها، امکانات ویژه معلولین، فروشگاه،اتاق های خانوادگی،روزنامه،روم سرویس، پذیرش 24 ساعته،خدماتتور دبی تور،خدمات بلیت،دستگاه خودپرداز،نگهداری کودک،سرویس کودک،کارکنان چند زبانه

امکانات اتاق:تلویزیون صفحه تخت،ماهواره،DVD پلیر،CD پلیر،تلفن،سشوار،تخت،مبلمان،کد لباس،دراور،آباژور،دمپایی،بالکن،رخت آویز،اینترنت،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،سرویس بهداشتی،حمام با لوازم بهداشتی،میز لوازم آرایش،چایی ساز/قهوه ساز،مینی بار،بالکن،چشم انداز بی نظیر،

رستوران هتل:رستوران بهترین غذا های با کیفیت را برای مسافرین عزیز تور دبی سرو میکند.مسافرانهتل های دبی میتوانند غذای مورد علاقه خود را از روی منو انتخاب کرده و سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ساحل:7 دقیقه

فاصله هتل تا مال امارات:10 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی:20 دقیقه

فاصله هتل تا باشگاه گلف:5 دقیقه با ماشین


هتل پارک حیات دبی

معرفی:هتل 5 ستاره پارک حیات یکی از هتل های تور دبی نوروز 98خوب میباشد که در منطقه کریک دبی قرار دارد.موقعیت مکانی خوب این هتل دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور دبی را راحت کرده است.اتاق های این هتل لوکس هستند و مجهز به بهترین امکانات رفاهی را برای مسافران تور دبی میباشد که میتوانند در طول اقامتشان استفاده کنند.پرسنل های این هتل همگی مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور دبی خدمت رسانی میکنند.

هتل پارک حیات دبی

امکانات هتل:آسانسور،امکان بسته بندی و بیرون بردن ناهار،مغازه سوغاتی،سوئیت های ماه عسل،آرایشگاه،روزنامه،خدمات VIP،روم سرویس،اجاره ماشین،میز پاسخگویی 24 ساعته،ثبت ورود و خروج سریع،تبدیل ارز،میز مخصوص رزور تورهای تفریحی،محل نگهداری چمدان،دربان،خدمات نگهداری کودکان،خشکشویی،خدمات اتوکشی،واکس و  پولیش کفش،سالن کنفرانس،آرایشگاه،اتاق VIP،اتاق ماه عسل،روزنامه،گاو صندوق،اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری،امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی،اتاق های خانوادگی،آسانسور،سیستم تهویه هوا مرکزی،محل مخصوص افراد سیگاری،کارکنانی مسلط به زبان های چینی ، روسی ، ایتالیائی ،هتل های امارات فرانسوی، اسپانیائی ،انگلیسی ،آلمانی،عربی

امکانات اتاق:بالکن،مبله یا ایوان ها،پخش کننده های DVD،تلویزیون های پلاسما،اینترنت،مینی بار، سرویس بهداشتی و حمام،دستگاه قهوه/چای ساز،تهویه مطبوع،  سرویس بهداشتی-آرایشی،حوله لباسی،سشوار،دمپایی،اتو و میز اتو،گاوصندوق هتلی،میز کار،اینترنت بی سیم و سیمی رایگان،دیوارهای عایق صدا،سرویس پذیرایی در  اتاق (۲۴ ساعته)،گهواره یا تخت نوزاد رایگان

هتل پارک حیات دبی

رستوران هتل:مسافران تور دبی میتوانند در این رستوران از غذاهای لذیذ فرانسوی،غذاهای دریایی،غذاهای تایلندی،غذاهای سبک سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا دیره سیتی سنتر: 900 متر

فاصله هتل تا پارک کریک: 1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک بازی گاردن گلو:4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد بزرگ: 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه:10 کیلومتر

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی

 





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,هتل های مناسب دبی,هتل های لوکس دبی,هتل های 5 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: