هتل های ارمنستان
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل 5 ستاره رویال تولیپ گرند در شهر ایروان ارمنستان و تور ارمنستان زمستان 97در 10 کیلومتری فرودگاه زوارتنوس قرار دارد. هتل در نزدیکی میدان جمهوری ایروان و هم چنین گالری هنر و سالن اپرا قرار دارد. هتل دارای 104 اتاق است که برای مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان، چای ساز، صندوق امانات و اینترنت رایگان هستند. رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی و ایتالیایی خوش طعم را به مهمانان ارائه می دهد و کافی شاپ 24 نوشیدنی های سرد و گرم سرو می کند. هتل دارای یک باغ زیبا برای گردش و استراحت مهمانان تور ارمنستان است. امکانات تفریحی هتل شامل استخر روباز، آبگرم، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، سولاریوم، جکوزی، سونا و موسیقی زنده است. دیگر امکانات هتل شامل سالن زیبایی، مرکز تجاری، خدمات لاندری و خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و صرافی است.

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان

هتل رویال تولیپ گرند ارمنستان


هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

از هتل های 5 ستاره و بسیار لوکس که در مرکز شهر ایروان واقع است هتل رادیسون بلو ایروان می باشد.طراحی و دیزاین هتل و اتاق بسیار مدرن و عالی و با منظره فوق العاده از پارک و کوه آرارات می باشد.مهمانان عزیز تور ارمنستانتور ارمنستان بهمن 97 می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را  در بام این هتل میل نمایند و از فضای رستوران کنار عزیزانتان لذت ببرید.

امکانات هتل: اینترنت رایگان ،ترانسفر فرودگاهی، سالن ماساژ، پارکینگ رایگان، اتاق ویژه افراد غیر سیگاری، سالن بدنسازی را به مسافران تور ارمنستان خود ارائه می دهد.

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان

هتل رادیسون بلو ایروان ارمنستان


هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

معرفی : هتل مولتی گرند یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر ایروان است . این هتل کهتور ارمنستان اسفند 97 با نام مولتی گرند فارائون نیز شناخته می شود یکی از زیباترین هتل های شهر ایروان است. ساختمان هرمی شکل این هتل که از سنگ های گرانیت ساخته شده است، در کنار محوطه بسیار زیبای فضای سبز و آب نما قرار گرفته است. فضاهای داخلی از سالن کنفرانس، لابی و اتاق ها همگی با لوسترهای زیبا تزیین شده اند و بعضا سقف ها دارای گچ بری های زرین هستند . در این هتل 88 واحد اقامتی وجود دارد که شش تا از آن ها به صورت ویلایی هستند. 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع استاندارد، دلوکس ، سوئیت و استودیو هستند که در آن ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان،‌ حمام با سشوار و لوازم بهداشتی برای تور ارمنستان نوروز 98شما مهمانان تور ارمنستان وجود دارد. 

امکانات هتل : باغ ، تراس، استخر روباز،‌استخر سرپوشیده،‌ ماساژ، حمام ترکی، جکوزی، سونا، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، باشگاه کودکان، کارکنان سرگرمی، اسنک بار، کافی شاپ، خدمات تور، صندوق امانات، تبدیل ارز، نگهداری از کودکان، مرکز تجارت، اتاق جلسات، سالن کنفرانس،‌ آمفی تئاتر، فروشگاه سوغاتی، کارکنان مسلط به زبان فارسی

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

رستوران هتل : رستوران هتل به سبک آلاکارته است که در آن غذاهای ارمنی ،‌اروپایی و آمریکایی سرو می شوند. هم چنین یک بار بسیار زیبا به سبک جاز نیز در این هتل وجود دارد. 

موقعیت مکانی هتل :  این هتل در بزرگراه آبویان شهر ایروان قرارتور ایروان گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه زوارتونس 24 کیلومتر است که برای شما مهمانان گرامی شاتل رایگان در نظر گرفته شده است. میدان جمهوری شهر ایروان نیز در فاصله 11 کیلومتری هتل قرار گرفته است. 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

پیشنهاد ما : هتل مولتی گرند تجربه سفر خاطره انگیزی به شهر ایروان است تا علاوه بر لوکس بودن سفر شما ، هم به تفریح بپردازید و هم از جاذبه های گردشگری شهر دیدن کنید. 


ل الکساندر ارمنستان

معرفی:هتل الکساندر از هتل های 5 ستاره خوب ارمنستان میباشد که در شهر ایروان ارمنستان واقع شده است.این هتل 5 ستاره دارای 12 و 114 اتاق میباشد.هتل الکساندر امکانات فوق العاده ای را شبانه روزی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار میدهد.فاصله این هتل نیز بامراکز تفریحی و گردشگری ارمنستان بسیار کم است به طوریکه هتل های ارمنستانمسافران و گردشگران عزیز تور ارمنستان میتوانند با پیمودن زمان کم به کار های دلخواه خود برسند و از سفر خود لذت ببرند.اتاق های این هتل 5 ستاره استاندارد هستند و طراحی فوق العاده شیک و زیبایی دارند و هر کدام مجهز به تمامی امکانات رفاهی میباشند تا مسافران تور ارمنستان در طول اقامت خود از این امکانات استفاده کنند و لحظات خوبی را در این هتل سپری کنند.

امکانات هتل: ماساٰژ، سونا،مرکز آبگرم، جکوزی، استخر سرپوشیده، باشگاه،اینترنت پرسرعت، پارکینگ، آرایشگاه، خشکشویی، واکس کفش، ترنسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، غذای کودک، حمام آب گرم، بار، رستوران، کافی شاپ، اسپا، کتابخانه، خدمات خدمتکار روزانه، مرکز تجارت، خدمات دربانی

امکانات اتاق:تراس، سرویس اتاق ،تهویه مطبوع ،تلفن،تلوزیون ،یخچال ،سیستم گرمایشی و سرمایشی ،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و آرایشی ،مبلمان و دیگر امکاناتی که مسافران تور ارمنستان میتوانند در طول اقامت هتل های ایرواندر این هتل 5 ستاره استفاده کنند و اقامت رویایی را در کنار خانواده خود داشته باشند.

رستوران هتل:رستوران هتل الکساندر با بهترین غذا و نوشیدنی ها از مسافران تور ارمنستان پذیرایی کنند.مسافران عزیز میتوانند از منوی این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله این هتل تا بازار محلی ورنیساژ تنها 10 دقیقه فاصله دارد.

فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان : 3.0 کیلومتر

فاصله هتل تا سالن اپرا و باله 5.0 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد آبی 9.0 کیلومتر 

فاصله هتل تا استادیوم  1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه 12 کیلومتر 

پیشنهاد ما:این هتل با ارائه بهترین امکانات رفاهی هر روزه از مسافران تور ارمنستان پذیرایی میکند.

 





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ارمنستان,هتل های 5 ستاره ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان,هتل های مناسب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: