هتل های مشهد
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل اولیا مشهد

معرفی : هتل اولیا یکی از هتل های دو ستاره شهرتور مشهد زمستان 97 مشهد است که در سال 1392 افتتاح شده است. هتل اولیا برای نزدیک ساختن خود به استانداردهای روز دنیا و هم چنین ارائه خدمات بهتر به شما زائران و مسافران تور مشهد در سال 1395 بازسازی شد. ساختمان این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 22 واحد اقامتی می باشد که از پنجره همه ی آن ها گنبد و بارگاه امام رضا (ع) نمایان است. 

هتل اولیا مشهد

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی این هتل از نوع سوئیت و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات آشپزخانهتور مشهد دی 97،‌ یخچال،‌ مبلمان، دراور، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون،‌ اینترنت، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و کمد لباس وجود دارد.

امکانات هتل : لابی،‌صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری ، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات و امکانات برای معلولین، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ

هتل اولیا مشهد

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت 55 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانیتور مشهد بهمن 97 را برای شما مهمانان گرامی مقیم این هتل سرو می نماید. هم چنین صبحانه در این رستوران به صورت بوفه رایگان سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان شیرازی شهر مشهد و در فاصله هفت دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا مراکز خریدی مانند بازار رضا و مجتمع تجاری زیست خاور در حدود ده دقیقه است و پارک کوهسنگی در فاصله 18 دقیقه ای از آن قرار دارد. هم چنین فرودگاه بین المللی شهر مشهد 20 دقیقه می باشد.

هتل اولیا مشهد

پیشنهاد ما : هتلی بسیار خوب و تمیز ، با موقعیت مکانی عالی که به علت داشتن واحدهای آپارتمانی بیشتر مناسب خانواده ها است. 


هتل صادقیه مشهد

معرفی : هتل صادقیه یکی از هتل های 3 ستاره شهر مقدس مشهد است که در سالتور مشهد اسفند 97 1385 افتتاح گردید. ساختمان این هتل با زیبایی و طراحی منحصر به فرد خود باعث شده است تا برخی از واحدهای اقامتی دارای بالکن تقریبا بزرگی باشند. آخرین بازسازی این هتل در سال 1393 انجام شد تا استانداردهای این هتل برای پذیرایی از شما مسافران تور مشهد ارتقا پیدا کند. ساختمان هتل 6 طبقه است و دارای 31 واحد اقامتی است. لازم به ذکر است که خدمات این هتل به صورت فولبرد ارائه می شود.

هتل صادقیه مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل صادقیه به صورت دو تخته، سه تخته ، چهار تخته و تور مشهد نوروز 98آپارتمان هستند که امکانات یخچال، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ چای ساز،‌ حمام با لوازم بهداشتی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و دراور در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : کافی شاپ، سالن کنفرانس، فروشگاه سوغاتی، ویلچر، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات ترانسفر، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری ، لابی، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، پارکینگ

هتل صادقیه مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه منفی دو هتل قرار گرفته است که ساعات کاری آن به شرح ذیل است :

صبحانه : 8 تا 9:30 

ناهار : 13 تا 14:30

شام : 20 تا 21:30

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان خسروی نو و در کوچه آیت ا... خامنه ایتور مشهد قرار گرفته است. فاصله هتل تا ورودی باب الجواد حرم مطهر تنها 400 متر است. فرودگاه شهر مشهد در 10 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در 3.5 کیلومتری این هتل قرار گرفته اند.

هتل صادقیه مشهد

پیشنهاد ما : هتل صادقیه یکی از هتل های نزدیک به حزم شهر مشهد است که با توجه به فولبرد بودن خدمات آن خیال شما را از صرف وعده های غذایی نیز راحت می کند.


هتل هرند مشهد

معرفی : هتل هرند یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که با فاصله حدود چهار دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1379 افتتاح شده است و در طول نزدیک سه دهه فعالیت خود پذیرای هزاران نفر از مسافرانتور مشهد بوده است. هتل هرند در سال 1393 بازسازی شده است و امکانات اتاق های آن و شده اند. ساختمان هتل دارای 6 طبهتل های مشهدقه است که در آن 60 واحد اقامتی وجود دارد و به صورت فولبرد از شما مهمانان گرامی پذیرایی می کند.

هتل هرند مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستندتور کیش که از لحاظ تمیز در سطح بالایی از استاندارد قرار گرفته اند. در این اتاق ها امکانات یخچال،‌ مبلمان، دراور، کمد لباس، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارند. 

امکانات هتل : کافی شاپ، صندوق امانات، گشت شهری،‌ خدمات بلیط،‌ پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، لابی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان

هتل هرند مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 90 نفر در طبقه منفی یک قرار گرفته است و برای صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما مهمانان گرامی است.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان بیت المقدس و ضلع جنوبی بازار رضا قرار گرفته است. همان طور که گفته شد فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها 4 دقیقه پیاده روی است و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. راه آهن شهر نیز در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

هتل هرند مشهد

پیشنهاد ما : از معایب هتل هرند عدم وجود اینترنت بی سیم در اتاق های این هتل است که البته با توجه به مزایایی مانند نزدیکی به حرم و فولبرد بودن هتل قابل اغماض است.


هتل خورشید تابان مشهد

معرفی : هتل خورشید تابان یکی از هتل های 4 ستاره شهرتور شیراز مشهد است که در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمانی بسیار زیبا است که در هفت طبقه ساخته شده است و چه از نظر معماری داخلی و چه از نظر نما در بالاترین حد از استاندارد قرار گرفته است. در هتل خورشید تابان 72 واحد اقامتی برای شما مسافران تور مشهد وجود دارد. 

هتل خورشید تابان مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل خورشید تابان از نوع یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان هستند که این واحد ها را می توانید به صورت BB و یا فولبرد رزرو نمایید. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور ، کمد لباس، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارند . هم چنین برخی از این واحدها مجهز به بالکن اختصاصی هستند. 

امکانات هتل : استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، سرویس حرم، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس،‌ آسانسور، خدمات تور، تهیه بلیط‌، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر ، صندوق امانات

هتل خورشید تابان مشهد

رستوران هتل : دو رستوران این هتل با نام های ارکیده و گلایل و ظرفیت 400 نفر در مجموع در  طبقه پنجم قرار گرفته اند و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کنند.  

موقعیت مکانی هتل : این هتل جنب فرمانداری خیابان پاسداران شهر مشهد قرار گرفته است . فاصله هتل تا حرم 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 20 دقیقه است. 

هتل خورشید تابان مشهد

پیشنهاد ما : هتل خورشید تابان یکی از هتل های خوب شهر مشهد است که با ارائه امکانات جانبی مختلف اقامت خوبی را برای شما فراهم می کند. 





:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های لوکس مشهد,هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مناسب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: