هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شتور کیش اسفند 97ده است و در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار گرفته است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از لحاظ دسترسی به مراکز خرید بسیار مناسب است از جمله این مراکز می توان به مرکز تجاری کیش اشاره کرد. از این رو هتل پارمیدا برای مسافران تور کیش که قصد خرید در این جزیره را دارند گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود همچنین تا دریا نیز فاصله خوبی دارد فاصله ای 15 دقیقه ای. تمامی اتاق های هتل نوساز و تمیز می باشد و تور کیش بهمن 97منوی صبحانه تقریبا کاملی را دارا می باشد. این هتل یک عکس یادگاری رایگان از میهمانان تور کیش را به آن ها هدیه می دهد

از امکانات هتل پارمیدا می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، اسپا ، سونا و جکوزی، روم سرویستور کیش زمستان 97 ، اینترنت در واحد ، سالن همایش، سالن کنفرانس ...  اشاره کرد

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 


هتل قائم کیش

هتل 3 ستاره قائم کیش در میدان ساحل-خیابان سنایی تور کیش نوروز 98ساخته شده است. این هتل در منطقه تجاری و مسکونی واقع شده است و متشکل از دو فاز ساختمان قدیمی و جدید است.که دارای 80 اتاق و 240 تخت است. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل به راحتی می توانند به دریا دسترسی داشته باشند.

 

 


سوییت نوبنیاد کیش

این سوییت شامل سه خواب با تمامی امکانات رفاهی برای تور کیشمسافران تور کیش می باشد.این سوئیت دارای امکانات تفریحی نظیر میز بلیارد و فوتبال دستی می باشد .محیط سوییت مبله و بسیار تمیز می باشد که شما گردشگران تور کیش در صورت تمایل می توانید از آن هتل های کیشبرای اقامت دسته جمعی و خانوادگی استفاده نمایید.

 


هتل کوثر کیش

این هتل 1 ستاره در نوار ساحلی خلیج فارس می باشدتور کیش نوروز 98که دارای فضایی آرامی می باشد و به دور از ازدحام و شلوغی شهر است . هتل دارای 24 اتاق است که مجهز به وسایل لازم است و دارای امکانات مناسب برای گردشگران تور کیش می باشد که می خواهند با خانواده خود سفر کنند و با خیال راحت به تفریح در ساحل بپردازند. هتل کوثر کیش به مرکز تفریحی پارک دلفین های در کیش نزدیک می باشد و دارای سواحلی با نمای بسیار زیبا می باشد . قابل ذکر می باشد که این هتل از مراکز خرید فاصله دوری دارد. از امکانات این هتل تور کیش نوروز 98که برای مسافران تور کیش می توان به پارکینگ ، رستوران ، چایخانه سنتی ، فروشگاه و . . . اشاره کرد . فاصله فرودگاه تا هتل کوثر کیش 8 دقیقه با خوردو می باشد.

 





:: برچسب‌ها: هتل های مناسب کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: