هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل سورینت صدف کیش

این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش است.این هتل دارای معماری خاص و کم نظیر می باشد.این هتل در حدود سال 1375 ساخته شد و در سال 1385 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل تور کیش زمستان 97در دو طبقه بنا شده و دارای 55 واحد اقامتی است که شامل اتاق دو تخته و سوئیت می باشد.اقامت در هتل سورینت صدف موجب دسترسی آسان به مراکز خرید زیتون، سارینا 2 و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل شده است. هتل 4 ستاره صدف کیش با ارائه خدمات با کیفیت مناسب، اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی تور کیش مهیا کرده است. لازم به ذکر است این هتل عضو گروه هتل های سورینت می باشد.از امکانات این هتل می توان به ترنسفر فرودگاهی,اینترنت رایگان در لابی,نمازخانه,روزنامه در لابی,لاندری,کافی شاپ 24 ساعته و سه رستوران به نام های کوه نور,دلفین و رستوران چینی دورین آماده پذیراییتور کیش بهمن 97 از مهمانان گرامی می باشد.

 

هتل سورینت صدف کیش

 

هتل سورینت صدف کیش

 


هتل ستاره کیش

معرفی : هتل ستاره یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است . این هتل در سال 1385 افتتاح شده است و یکی از هتل های ویلایی جزیره کیش به شمار می آید. هتل ستاره در سال 1393 برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی شد. این هتل با قرار گیری در نوار ساحلی جزیره کیش یکی از بهترین موقعیت های مکانی را نصیبتور کیش اسفند 97 خود کرده است. در این هتل 46 واحد اقامتی وجود دارد.

هتل ستاره کیش

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی هتل از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که همان طور که قبلا گفته شد از نوع ویلایی هستند. این واحدهای اقامتی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، 

امکانات هتل : چایخانه سنتی،‌ کافی شاپ، صندوق امانات،‌ تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندریتور کیش نوروز 98،‌ روم سرویس،‌ لابی،‌ ترانسفر فرودگاهی رایگان، گشت نیم روزی

هتل ستاره کیش

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت صد نفر در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سرو می کند. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بین میدان سیری و داریوش و در مقابل هتل داریوش قرار گرفته است. فاصله هتل تا اسکله تفریحی کیش 2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کیش 8 کیلومتر است. فاصله هتل تا مراکز خرید مانند مرکز تجاری و پردیس نیز کمتر از دو کیلومتر است.

هتل ستاره کیش

پیشنهاد ما : هتل ستاره یکی از هتل های ارزان جزیره کیش است که در موقعیت مکانی بسیار تور کیشخوبی قرار گرفته و دارای واحدهای اقامتی تمیز و پاکیزه ای می باشد.


هتل ساها کیش

معرفی هتل:هتل ساها جز هتل های کیش میباشد.این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری کیش میباشد که همین ویژگی باعث شده تا مسافران تور کیش بتوانند به راحتی به هر جا میخواهند دسترسی راحت داشته باشند.این هتل با ارائه بهترین امکانات شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشد.این هتل نسب به پولی که دریافتهتل های کیش میکند امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد به صورتیکه از نظر امکانات در حد هتل 3 ستاره خوب میباشد.

امکانات هتل:تاکسی سرویس، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، فست فود، نزدیکی به مراکز تجاری، استخر، نزدیکی به ساحل، رستوران

امکانات اتاق:تلفن،اینترنت،مینی بار،تلوزیون،حمام با لوازم بهداشتی

رستوران هتل:رستوران این هتل بهترین غذا ها را برای مسافرانتور کیش نوروز 98 تور کیش سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:جزیره کیش،چهار راه لاوان


 

هتل پالاس کیش

معرفی:هتل پلاس از هتل های 5 ستاره جزیره کیش میباشد کهتور کیش نوروز 98 در موقعیت جغرافیایی عالی قرار دارد. این هتل 5 ستاره دارای مساحتی بالاتر از 10500 متر مربع دارد.این هتل 5 ستاره با امکاناتی همچون وجود سینما و استخر روباز در طبقه پانزدهم یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران و گردشگران تور کیش فراهم کرده است تا تجربه اقامت رویایی را در این هتل داشته باشند.اتاق های این هتل بسیار زیبا و استاندارد و همچنین مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران تورتور کیش نوروز 98 کیش میباشند.پرسنل هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافرانتور کیش میباشند.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت و تخلیه 12 میباشد.مسافران عزیز میتوانندبا اقامت در این هتل 5 ستاره لحظات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل:نمازخانه،اینترنت در لابی،آسانسور،پارکینگ،خدمات اتو،سرویس بهداشتی در لابی،سینما،استخر،کافی شاژ،فضای سبز،سوئیت،نمازخانه،تاکسی سرویس،اعلام حریق،پذیرش 24 ساعته،خدمات لباسشویی و خشکشویی، سالن پذیرایی،آسانسور

امکانات اتاق:تلویزیون،یخچال،اینترنت در اتاق،تلفن،ماهواره،خدمات بیدار باش،سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی،سیستم گرمایشی و سرمایشی،حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی،مبلمان،آباژور،کمد لباس،دراور

رستوران هتل:رستوران و کافی شاپ هتل با ارائه بهترین غذا ها از مسافران تور کیش پذیرایی میکنند.مسافران عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه:20 دقیقه با ماشین





:: برچسب‌ها: هتل های مناسب کیش,هتل های خوب کیش,هتل های لوکس کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: