هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل ویدا کیش

معرفی : هتل ویدا یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره کیش است که در مدت کوتاهی که از افتتاح آن می گذرد بسیار معروف شده است. این هتل دارای ساختمانی بسیار زیبا است که در 9 طبقه ساخته تور کیش زمستان 97شده است و اطراف آن را فضای سبز فرا گرفته است. این هتل در اواخر سال گذشته در بلوار موج افتتاح شد و تا کنون مسافران تور کیش زیادی اقامت خود را در آن گذرانده اند. در این هتل 144 اتاق وجود دارد.

هتل ویدا کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته، سه تخته و سوئیت می باشد که دارای امکانات یخچال،‌ تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار با آب رایگان، کمد لباس، رخت آویز، حمام با لوازم بهداشتی، تلفن و اینترنت می باشند. در سوئیتتور کیش بهمن 97 های لوکس این هتل جکوزی اختصاصی نیز وجود دارد.

امکانات هتل : لابی ، آژانس مسافرتی، سالن کنفرانس،‌ کافی شاپ، استخر،‌سونا، جکوزی،‌سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان، پذیرش 24 ساعته،‌ خشکشویی، خدمات خانه داری، خدمات اتو، سرویس وی آی پی، خدمات تور،‌ خدمات تهیه بلیط

هتل ویدا کیش

رستوران هتل : رستوران هتل ویدا در طبقه اول قرار گرفته و دارای ظرفیت 250 نفر می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شوند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان سنایی و بلوار موج جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی کیش 6 کیلومتر است و تمامی مراکز خرید جزیره در اطراف آن قرار گرفته است. 

هتل ویدا کیش

پیشنهاد ما : این هتل نوساز با امکانات بسیار زیاد و کامل، مکان بسیار مناسبی برای اقامت و گذراندن یک تعطیلات لوکس است.


هتل میراژ کیش

معرفی : هتل میراژ یکی از هتل های 5 ستاره و جدید تور کیش اسفند 97التاسیس جزیره کیش است که در فروردین ماه سال 1397 خورشیدی به بهره برداری رسید. ساختمان مثلثی شکل و زیبای این هتل در 8 طبقه ساخته شده است. در قسمت محوطه هتل فضای سبز قرار گرفته است که در آن مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی نیز برای شما مسافران گرامی تور کیش و مهمانان مقیم این هتل وجود دارد. در مجموع هتل میراژ دارای 177 اتاق است. 

هتل میراژ کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع اتاق استاندارد و جونیور سوئیت هستند که نمای رو به دریا یا جزیره دارند. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون صفحه تخت،‌ مبلمان، دراور، میز تحریر، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلفن ، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات هتل : استخر، سونا، جکوزی،‌ سالن ورزشی، بیلیارد،‌ کافی شاپ ، روم سرویس، لاندری،

تور کیش نوروز 98

پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسات، آمفی تئاتر، ترانسفر فرودگاهی رایگان

هتل میراژ کیش

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف فرار گرفته است و غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می کند. سالن مخصوص صبحانه خوری هتل میراژ نیز در طبقه اول قرار گرفته و از ساعت 7:30 تا 10 صبح، صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار دریا جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله هتل از ساحل تنها 800 متر است و از فرودگاه بین المللی جزیره کیش 10 دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل تا مراکز خرید جزیره نیز بسیار کم است و می توانید با پای پیاده به خرید بروید.

هتل میراژ کیش

پیشنهاد ما : هتل میراژ در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است. هم چنین اگر نظافت هتل و رفتار کارکنان برای شما اهمیت زیادی دارد ما به شما هتل میراژ را پیشنهاد می کنیم.


هتل بین المللی کیش کیش

معرفی : هتل 5 ستاره بین المللی کیش کیش کار خود را در بهارتور کیش سال 96 به عنوان بزرگترین هتل 5 ستاره کشور در زمینی به مساحت 16000 متر مربع آغاز کرد. ساختمان زیبای این هتل در 14 طبقه ساخته شده است و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد. تعداد 338 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که خدمات آن ها به صورت BB ارائه می شود.

هتل بین المللی کیش کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته ، دوتخته، سه تخته و سوئیت هستند که باید توجه داشتههتل های کیش باشید که اتاق های یک تخته فاقد پنجره هستند. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ اینترنت بی سیم رایگان، تلفن‌،‌ مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور کیش وجود دارد.

امکانات هتل : فضای سبز‌، زمین تنیس، گشت نیم روزی، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، استخر، سالن ماساژ، کافی شاپ، خدمات تور، آتلیه عکاسی،‌ خدمات برای معلولین، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی رایگان، رمپ

هتل بین المللی کیش کیش

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:30 تا 10 صبح است. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا جزیره کیش قرار گرفته است و فاصله آن تا ساحل تنها 700 متر می باشد. این هتل تا مراکز خرید کیش فاصله کمی دارد و تا فرودگاه بین المللی کیش نیز 6.6 کیلومتر فاصله دارد.

هتل بین المللی کیش کیش

پیشنهاد ما : این هتل با بهره مندی از بهترین موقعیت مکانی در جزیره کیش و ارائه چشم انداز دریا و جزیره در اتاق های خود به یکی از مکان های مناسب برای اقامت بدل شده است. 


هتل خاتم کیش

معرفی:هتل خاتم از هتل های 1 ستاره جزیره زیبای کیشتور کیش نوروز 98 میباشد.این هتل 1 ستاره در نزدیکی بازار عربها قرار گرفته است.هتل خاتم مقرون به صرفه بوده و برای مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه زیادی برای اقامت خود در این جزیره داشته باشند پیشنهاد میشود.این هتل 1 ستاره امکانات خوبی برای مسافران و گردشگران تور کیش فراهم کرده تا در طول اقامت خود از این خدمات و امکانات رفاهی استفاده کنند و تجربه یک سفر خوب را برای خود به یادگار بگذرانند.کارکنان و پرسنل این هتل مجرب و دوره دیده هستند و همچنین شبانه روزی آماده خدمت رسانی از مسافرین عزیز تور کیش میباشند.

امکانات هتل:فضای سبز،اینترنت،رستوران،کافی شاپ،پارکینگ، صندوق امانات، لابی،پذیرش 24 ساعته، میز و صندلی در لابی،سرویس بهداشتی در لابی،روم سرویس، لاندری،صندوق امانات

امکانات اتاق:سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،لوازم بهداشتی،مبلمانتور کیش نوروز 98،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،تلویزیون،صبحانه،کمد لباس،تلفن در اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق،میزتحریر،دمپایی،یخچال،حمام، نوع قفل درب اتاق

رستوران هتل:رستوران این هتل بهترین غذا های کهتور کیش نوروز 98 با بهترین مواد غذایی مرغوب آماده شده اند را برای مسافران تور کیش سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه:10 دقیقه





:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش,هتل های مناسب کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: