هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل میراژ کیش

هتل میراژ از هتل های خوب و تازه تاسیس جزیره کیش می باشد که در منطقه ای مناسب از جزیره قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره نزدیک مراکز خرید خوب مانند مریم و مراکز تفریحی همانند اسکله بزرگ تفریحی، نزدیکیتور کیش زمستان 97 به ساحل خلیج فارس، نزدیکی به دانشگاه پردیس بین المللی کیش می باشد. از امکانات هتل میراز می توان به لابی، اینترنت رایگان، سالن های آمفی تئاتر و همایش، پارکینگ، فضای باز، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی، مجموعه آبی، اتاق ماساژ و ... اشاره نمود. اتاق ها نیز دارای وای فای، تلویزیون، یحچال، حمام، سرویس بهداشتی و ... می باشند. 

مسافرین عزیز تور کیش می توانند اقامتی خوب و راحت در هتل میراژ داشته باشند.

 

هتل میراژ کیش

 

هتل میراژ کیش


هتل بین المللی کیش

از بهترین هتل های کیش می توان به هتل 5 ستاره بین المللی اشاره کرد که در بلواز سنایی واقع شده است. این هتل بسیار مورد توجه گردشگرانی است که به دنبال اقامتی خوب و به یاد ماندنی هستند. از امکانات هتل بین المللی می توان به رستوران و کافی شاپی عالی، مجموعه ورزشی و تفریحی آبی، استخر رو باز، زمین بازی مخصوص کودکان، اتاقتور کیش بهمن 97 ماساژ، لابی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه در بوفه، نزدیکی به ستحل خلیج فارس و بهترین مراکز خرید همچون ونوس و .... اشاره نمود.

همچنین اتاق ها نیز دارای آشپزخانه ای مدرن، تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی، مبلمانی مجلل، صندوق اماناتتور کیش، ویویی زیبا به دریا و ... می باشند. مسافرین عزیز تور کیش می توانند اقامتی خوب و راحت در هتل بین المللی داشته باشند.

 

 

هتل بین المللی کیش

 

هتل بین المللی کیش


هتل کوروش کیش

معرفی : هتل 5 ستاره بزرگ کوروش یکی از جدیدترین هتل هایی است که در جزیره کیش افتتاح شده است. این هتل در سال 1397 و همزمان با نوروز باستانی برای شما مهمانان گرامی افتتاح شد. ساختمان زیبای این هتلتور کیش اسفند 97 در 16 طبقه و با تم سفید رنگ ساخته شده است. هتل کوروش به عنوان اولین هتل سبز ایران شناخته می شود زیرا در همه ی مراحل ساخت آن آسیب نرساندن به محیط زیست در اولولیت بوده و اکثر انرژی این هتل از نور خورشید تامین می شود. تعداد 198 واحد اقامتی در این هتل وجود دارند.

هتل کوروش کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته و سوئیت هستند که برخی از آن ها نمای رو به جزیره و برخی دیگر نمای رو به دریا دارند. در این اتاق ها امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، حمام با لوازم بهداشتی،‌ صندوق امانات، کمد لباس، رخت آویز، مبلمان و دراور وجود دارند.

امکانات هتل : فروشگاه، آتلیه، کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس
هتل های کیش، کرایه اتومبیل، خدمات تشریفات ویژه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، پارکینگ

هتل کوروش کیش

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 350 نفر در طبقه اول هتل قرار گرفته است و دتور کیش نوروز 98ر محیطی لوکس و آرام انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مهمانان تور کیش سرو می کنند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان پردیس جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 10 دقیقه است و تا مراکز خریدی مانند پردیس دو فاصله بسیار کمی دارند.

هتل کوروش کیش

پیشنهاد ما : هتل کوروش یکی از هتل های لوکس جزیره کیش است که با توجه به سبز بودن این هتل ، بسیار مناسب طرفداران محیط زیست است.


هتل ساها کیش

معرفی:هتل ساها از هتل های 2 ستاره جزیره کیش میباشد که تازه تاسیس است.این هتل 2 ستاره دارای امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب میباشد.اتاق های این هتل استاندارد و طراحیتور کیش نوروز 98 زیبا دارند و همچنین مجهز به امکانات رفاهی میباشند تا مسافران تور کیش میتوانند در طول اقامت خود از این امکانات استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل سپری کنند.کارکنان و پرسنل این هتل شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند و مسلط به زبان های انگلیسی و عربی میباشند.دسترسی هتل به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیار راحت است.هتل ساها اتاق ها را ساعت 14 تحویل و ساعت 12 تخلیه میکند.

امکانات هتل:اینترنت،رستوران،صبحانه، سرویس ایرانی،فست فود، تاکسی سرویس،نزدیکی به مراکز تجاری،نزدیکی به ساحل،استخر،تلفن، نمازخانه، فضای سبز،سونا،جکوزی، ترانسفر رفت با هزینه

امکانات اتاق:لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،آباژور ،دمپایی،رومتور کیش نوروز 98 سرویس ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،یخچال،تلفن در اتاق،سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانهقفل درب اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون

رستوران هتل:رستوران هتل بهترین غذا ها را که با بهترین مواد غذاییتور کیش نوروز 98 آماده شده اند برای مسافران و گردشگران تور کیش سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 6 کیلومتر





:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,هتل های لوکس کیش,هتل های مناسب کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: