هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش یکی از هتل های جدید التاسیس جزیره است که در تقاطع بلوار سنایی و دریا قرار گرفته است. موقعیت مکانی خوب هتل باعث دسترسی بسیار خوب آن به مراکز خرید و تفریحات جزیره کیش شده است. مساحت هتل 16000 متر مربع است وبلیط کیش نوروز 98 ساختمان زیبای آن در 14 طبقه ساخته شده است. هتل دارای 135 اتاق و سوئیت است که بسیار شیک و زیبا هستند و دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی می باشند.بلیط کیش زمستان 97 رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته و دارای 200 نفر ظرفیت می باشد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را به شما مسافران گرامیتور کیش ارائه می دهد. هم چنین کافی شاپ هتل با ظرفیت 80 نفر در لابی قرار گرفته است. هتل دارای مرکز اسپا با تجهیزات سونا، جکوزی، استخر، حمام ترکی و سالن ماساژ می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین تنیس، فضای سبز، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، آرایشگاه و ... اشاره کرد. 

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش


هتل ویدا کیش

معرفی : هتل ویدا یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره کیش است که در اواخر سال 1396 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمان و ساختار بسیار لوکسی می باشد به طوری که تزئینات زیادی در داخل ساختمان و اتاق ها به کار رفتهبلیط کیش بهمن 97 است. ساختمان زیبای این هتل دارای 9 طبقه و 144 واحد اقامتی می باشد. 

 هتل ویدا کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته، سه تخته و سوئیت می باشد که چای ساز،بلیط کیش اسفند 97 مینی بار، لوازم بهداشتی، دمپایی، آب معدنی رایگان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، کمد لباس، یخچال، رخت آویز و تلویزیون در آن ها وجود دارد. 

امکانات هتل : لابی، آسانسور، نمازخانه،‌ کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سالن ورزشی، آرایشگاه، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اجاره اتومبیل، سونا، جکوزی، استخر ، خدمات تهیه بلیط، خدمات خانه داری، لاندری ، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، آتلیه عکاسی

هتل ویدا کیش

رستوران هتل : رستوران هتل در طبقه اول قرار گرفته و دارای ظرفیت 250 نفر می باشد. در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان سنایی و بلوار موج قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی 6 کیلومتر می باشد و تا اسکله تفریحی 1.5 کیلومتر فاصله دارد. 

هتل ویدا کیش

پیشنهاد ما : اگر به دنبال یک هتل لوکس و نوساز با امکانات کامل رفاهی می گردیدتور کیش که موقعیت مکانی خوبی نیز داشته باشد هتل ویدا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.


هتل آپارتمان احتشام کیش

معرفی:هتل آپارتمان احتشام د رقلب این جزیره قرار دارد که موقعیت مکانی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری از این هتل برای مسافران تور کیش بسیار راحت است.این هتل آپارتمان خدمات و امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مسافرین عزیز قرار داده است تا در زمان اقامت در این هتل آپارتمان استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل آپارتمان با هزینه کم اقامتیهتل های کیش خوب را برای مسافران فراهم میکند.اتاق ها استاندارد هستند و مجهز به امکانات رفاهی میباشند.پرسنل هتل دوره دیده و مجرب هستند و شبانه روزی به مسافران و گردشگران تور کیش خدمت رسانی میکنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل آپارتمان 14 و ساعت تخلیه آن 12 میباشد.مسافرینی که به دنبال هتلی ارزان قیمت و همچنین با کیفیت برای اقامت در این جزیره تاریخی میگردند این هتل انتخاب مناسبی میباشد.

امکانات هتل:لابی،پارکینگ،سیستم اعلام حریق،خدمات تهیه بلیط،صندوق امانات،آشپزخانهتاکسی سرویس،پذیرش ۲۴ ساعته،کرایه اتومبیل (بدون راننده)،تلویزیون در لابی،اتاق چمدان،صرافی،کپسول آتش نشانی،خدماتتور کیش نوروز 98خانه داری،اینترنت در لابی،فضای سبز

امکانات اتاق:روم سرویس،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال،لوازم بهداشتی،دراور،دمپایی،مینی بار،سیستم اطفاء حریق دراتاق،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،چای ساز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،بالکن،رخت آویز،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

رستوران:رستوران هتل بهترین غذا ها را برای مسافران تور کیش سرو میکند تا نوش جان کنند.


هتل میراژ کیش

معرفی:هتل 5 ستاره میراژ یکی از هتل های معروف این جزیره میباشد که بهترین ها را برای مسافران تور کیش فراهم میکند.موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار خوب میباشد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.اتاق های لوکس و منحصر به فرد این هتل دارای بهترین امکانات رفاهی میباشدتور کیش نوروز 98 تا مسافران تور کیش در طول اقامت خود استفاده کنند.پرسنل های این هتل 5 ستاره مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور کیشخدمت رسانی میکنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.هتل میراژ در سال 1397 مورد بهره برداری قرار گرفته است که دارای 177 واحد اقامتی میباشد.

امکانات اتاق:لابی،لاندری،فکس،شبکه پخش فیلم،فضای سبز،خدمات خانه داری،دستگاه واکس کفش،آسانسور،جکوزی،پرینتر،صندوق امانات،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،زنگ هشدار،تلویزیون در لابی،سالن ورزشی،سونا،کپسول آتش نشانی،نمازخانه،کافی شاپ،سالن بیلیارد،سیستم تهویه مطبوع،پله اضطراری،اتاق چمدان،پذیرش ۲۴ ساعته،سیستم اعلام حریق،اینترنت در لابی،سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات،فتوکپی،روزنامه

امکانات اتاق:روم سرویس،آباژور،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،IPTV،میزتحریر،صبحانه،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال،حمام،مبلمان،لوازم بهداشتیصندوق امانات داخل اتاق،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،دمپایی

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل غذای خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا کشتي يوناني:14 دقیقه

فاصله هتل تا شهر زير زميني کاريز کیش:10 دقیقه

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره:8 دقیقه

فاصله هتل تا بولینگ مریم:9 دقیقه

 





:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های کیش,هتل های لوکس کیش,هتل های مناسب کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: