مراکز ورزشی کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش هر روز برای 3000 نفر ظرفیت دارد.امکاناتتور کیش بهار 97 این پارک آبی بسیار زیاد است و در کشور ماتور کیش خرداد 97 بی همتا است.در این پارک آبی تمام امکانات تور کیش تابستان 97حتی میتواند مورد استفاده خانواده ها و در تمام سنین قرار بگیرد و کاملا امن و سالم هستند.تمام امکانات این پارک جدید و بروز هستند تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند در این پارک آبی لذت ببرند.همچنین تعداد زیادی از این سرسره ها کاملا جدید هستند و همتا ندارند.اما قابل ذکر است که این پارک آبی تاسیس شدهتور کیش فروردین 97 ولی هنوز فعالیت خود را شروع نکردهتور کیش اردیبهشت 97 است.ولی به محض شروع مسافران تور کیش میتوانند از این پارک استفاده کنند و لذت ببرند.


چتر پاراسل کیش

چتر پاراسل یا چتر بازی تور کیش تابستان 97در فراز آسمانتور کیش فروردین 97 کیش بر روی دربا استتور کیش بهار 97 مسافران تور کیش میتوانند از این جاذبه گردشگری و تفریحی کیش استفاده کنند و لذت ببرند.دیدن جزیره تور کیش خرداد 97زیبای کیش و دریای خلیج فارستور کیش اردیبهشت 97 از بالا بسیار زیبا و جذاب است.پیشنهاد میشود مسافران تور کیش حتما از این تفریح هیجان انگیز استفاده کنند.


شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در جزیره زیبای کیش از بهترین تفریحات آبی بشمار میرود کهتور کیش بهار 97 هیجان زیادی دارد.مسافران تور کیش میتوانند در این تیوب ها به صورت دسته جمعی یا تک نفره نتور کیش فروردین 97شسته و یک وسیله قایق تندرو یا همان جت بوت تیوب را بر روی آب با سرعت زیاد میکشد که لذت زیادی دارد.مسافران تور کیش که دنبال هیجان زیاد هستند پیشنهاد میشود حتما شاتل سواری را امتحان کنند.اما به مسافرانی که شاتل را سوار میشوند باید مراقب خود باشند تا در آبتور کیش خرداد 97 نیافتند.شاتل سواری تور کیش تابستان 97در کیش جز جاذبهتور کیش اردیبهشت 97 های گردشگری محسوب میشود که هر ساله تعداد نفراتی که شاتل را امتحان میکنند افزایش میباشد.


سالن غدیر کیش

این سالن با مساحتی 1800 متتور کیش خرداد 97ر مربع آماده تور کیش فروردین 97برگزاریتور کیش اردیبهشت 97 انواع ورزش های رزمیتور کیش بهار 97،کشتی،بوکس است تا مسافران تور کیش بتوانند استفادهتور کیش تابستان 97 کنند.زمان شروع سالن 17 الی 23 میباشد.


مراکز آموزش غواصی کیش

غواصي در سواحل كيش به دليل مرجاني تور کیش تابستان 97بودن جزيره و شفافيت آبتور کیش بهار 97 دريا كه امكان تماشاي انواع آبزيان زيبا و منحصر به فرد اين منطقه را ميسر مي سازد جاذبه فراواني براي گردشگران و شهروندان كيش بوجود آورده و افراد زیادی با رفتن به تور کیش به این تفریح می پردازند.در جزبره کیش دو مركز وجود دارد که غواصی را به تور کیش اردیبهشت 97علاقمندان این رشته آموزش می دهند. مراکز غواصی کیش همه روزه (365 روز در سال) تورهای غواصی و اسنورکلینگ را به بهترین دایوسایت های کیش برگزارتور کیش فروردین 97 می نماید. تورهای غواصی به دایوسایت های دور و  نزدیک جزیره کیش و جزیره های اطراف ، دایو سایت های دور از جزیره کیش. کشتی غرق شده داما ، غواصی عمیق ، غواصی در مناطق مرجانی ، غواصی در آبهای جریان دار و هر دایوسایتی تور کیش خرداد 97که شما مایل به غواصی در آن باشید.

 

مراکز آموزش غواصی کیش





:: برچسب‌ها: ارزان ترین مراکز ورزشی کیش,مراکز ورزشی مناسب کیش,بهترین مراکز ورزشی کیش,مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: