مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

بازارچه شهر چین در کیش

 

بازارچه شهر چین در کیش فروشگاه کوچکیتور کیش بهار 97 است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد . این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند . اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتیتور کیش خرداد 97 است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است .تور کیش تابستان 97 کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفتور کیش فروردین 97ش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . تور کیش اردیبهشت 97شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است .

 


بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابینتور کیش بهار 97 بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد. این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتیتور کیش خرداد 97، لوازم تور کیش فروردین 97خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنندتور کیش تابستان 97، بازار با اجرای برنامه‌های شادتور کیش اردیبهشت 97 و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش


 بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری تور کیش خرداد 97جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی تور کیش بهار 97رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد که از بخش های مختلفی مانند :تور کیش فروردین 97 غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپتور کیش اردیبهشت 97  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری تور کیش تابستان 97، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.


بازار هرمز کیش

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره تور کیش خرداد 97کیش در زمینی به اندازه بیست تور کیش بهار 97و پنج هزار مترمربع در جزیره زیبا کیش ساخته شده تا  همه گردشگران تور کیش به مراکز خرید کیش دسترسی داشته و کلیه مواد مورد نیاز خود  را بدون رفت و آمد های درون شهری تامین کنند.کل مغازه های تجاری بازار هرمز کیش ۲۸۳ باب هست که از این تعداد ۱۰۰ غرفه در طبقه همکف ، ۱۰۱ غرفه در طبقه اول و ۸۲ غرفه در بخش خدمات سنگین می باشد  و مساحت غرفه ها تور کیش فروردین 97ما بین ۲۵ متر الی ۱۴۰ متر مربع میباشد .اتور کیش اردیبهشت 97ین بازار حتی به ظاهر یک بازار زیاد مشتری پسند نباشد ولی جز بهترین مراکز تور کیش تابستان 97خرید کیش تعلق دارد.


مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستورانتور کیش بهار 97 گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و تور کیش خرداد 97آرایشی , پتور کیش تابستان 97وشاک , لوازم و وسایل صوتیتور کیش فروردین 97 و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود داردتور کیش اردیبهشت 97. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش اهداء می شود.





:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارزان کیش,لوکس ترین مراکز خرید کیش,آفر ویژه مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: