مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

مرکز خرید کیش مال

مرکز خرید کیش مالتور کیش تابستان 97 از بهترین مراکز خرید این جزیرهتور کیش بهار 97 میباشد.مسافران محترم تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند در این پاساژ بهترین خرید های خود را داشته تور کیش خرداد 97باشند و لذت یک خرید را دتور کیش فروردین 97ر این مرکز خرید داشتهتور کیش اردیبهشت 97 باشند.بیشتر غرفه های این پاساژ برند میباشند و بهترین کیفیت را دارند تا مسافران تور کیش از خرید های خود راضی باشند.


 بازار ماهی کیش 

بازار ماهی کیش جز آن دسته از بازار های کیش میباشد تور کیش بهار 97که محصولات دریایی رتور کیش فروردین 97ا در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.در این بازار انواعتور کیش تابستان 97 ماهی های خلیج فارس به مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز فروخته میشود.بازار ماهی فروشان در 12 غرفه ماهی فروشی و 2 غرفه پاک کردن ماهی است تا مسافران تور کیش به راحتی در همانجا ماهی های تور کیش اردیبهشت 97خود را پاک کنند.این بازار با کتیبه های سفالی با نقش مرجانی تزئین شده و دارای پیشرفته ترین سیستمتور کیش خرداد 97 تهویه است.


مرکز خرید پادنا کیش

مرکز تجاری-اداری پادنا کیش با 56 واحد تور کیش فروردین 97نمایشگاهی و 48 واحد تور کیش بهار 97در دو طبقه بین میدان هرمزتور کیش خرداد 97 و خلیج فارس احداث گردیده استتور کیش تابستان 97.این مرکز خرید با فروش کالاهای با کیفیت و متنوع مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد.زمینه ی فعالیت مرکز تجاری پادنا بیشتر در زمینه مبلمان است.تور کیش اردیبهشت 97

مرکز خرید پادنا کیش


مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش یکی از مراکز معروف کیش می باشد کهتور کیش بهار 97 در سال 1384 در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع ساخته شدهتور کیش خرداد 97 است. این مرکز خرید یک بازار محلی بود که در دو طبقه تشکیل شده است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد. زمینه فعالیت این مرکز خرید شامل: پوشاک، مواد غذایی و تور کیش فروردین 97هر آنچه که مسافران تور کیش نیاز داشته باشنتور کیش اردیبهشت 97د می باشد. میافراتور کیش تابستان 97ن و گردشگران تور کیش می توانند در این مرکز خرید وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز صدف کیش


مرکز خرید دامون کیش

این مرکز خرید در سال 1391 افتتاح شده و یکی از مجتمع هایتور کیش بهار 97 معروف کیش در بین گردشگران تور کیش است. این مجتمع در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان عرضه می کنند. در مرکز خرید دامون تور کیش تابستان 97در کیش اتور کیش فروردین 97نواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد .همچنین به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن تور کیش خرداد 97و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان تور کیش اردیبهشت 97كيش ایجاد کرده است.

 

مرکز خرید دامون کیش





:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,مراکز خرید مناسب کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: