هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در پایان بلوار دریا تور کیش بهار 97و در فضایی به وسعت 3428 متر مربع احداثتور کیش خرداد 97 شده است. هتل عالی قاپو کیش دارای 28 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات و خدمات مورد نیاز و رفاهی برای گردشگران و میهمانان تور کیش مهیا کرده است . از دیگر امکانات هتل آپارتمان عالی قاپو : سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن داخل اتاق، مجهز به سیستمتور کیش اردیبهشت 97 اعلام حریق می باشد. هتل عالی قاپو کیش به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیارتور کیش فروردین 97 نزدیک است. همچنین هتل عالی قاپو کیش به فرودگاه فقط ده دقیقه و به مراکز خرید پنجتور کیش تابستان 97 دقیقه فاصله دارد و برای مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشد. هتل عالی قاپو کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب می باشد.

 

هتل عالی قاپو کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمییز می باشد که بتور کیش بهار 97ین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش خود ترانسفر فرودگاهی دارد از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برایتور کیش خرداد 97 رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا تور کیش اردیبهشت 97کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تتور کیش تابستان 97خفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است تا عزیزان بعد از گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و هم بازدید از مراکز خرید کیش در این رستوران و کافی شاپ استراحت نمایند و از این فضا و غذاها لذت ببرند. هتل گاردیناتور کیش فروردین 97 کیش از جمله هتل های خوب کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 


  هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره تور کیش تابستان 97می باشد نزدیک بازاتور کیش بهار 97ر پردیس دو  در میدان سیری ساختهتور کیش خرداد 97 شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلاتتور کیش اردیبهشت 97 کیش که دو تخته به بالا هستندتور کیش فروردین 97 یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.


هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره تور کیش تابستان 97جزیره کیش می باشد کتور کیش بهار 97ه تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و تور کیش اردیبهشت 97خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خودتور کیش خرداد 97 انتخاب می نمایند.

 

هتل قائم کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوبتور کیش تابستان 97 و تمیز کیش می تور کیش بهار 97باشد که برای اقامت خانوادگی تور کیش خرداد 97بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به تور کیش اردیبهشت 97بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک می باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانیتور کیش فروردین 97 , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

 





:: برچسب‌ها: آفر ویژه هتل های کیش,نرخ ارزان هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,مناسب ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: