هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش ازتور کیش خرداد 97 جمله هتل های تمییز می باشتور کیش تابستان 97دتور کیش بهار 97 که مسافران تورکیش از جمله مسافران تور کیش اردیبهشت 97هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ایتور کیش فروردین 97 داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش تور کیش بهار 97میباشد که با چشم اندازی زیبا و تور کیش اردیبهشت 97موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشدتور کیش خرداد 97. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران تور کیش فروردین 97،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زيبايى بانوان ،سالن زيبايى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیش میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان


هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 هزار مترتور کیش بهار 97 مربع مشرف به بلوار بزرگ ختور کیش اردیبهشت 97لیج فارس بنا شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی شده است که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در مرکز جزیرهتور کیش تابستان 97 کیش قرار گرفته و مسافران تور کیش بدون نیاز به وسیله نقلیه می توانند به مراکز تفریحی و مراکز خرید بروند.هتل دریا تور کیش خرداد 97دارای 50 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تتور کیش فروردین 97خته، پنج تخته و سویت دوبلکس می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس می باشند.  فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

 

هتل دریا کیش


هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش تور کیش فروردین 97در کنار هتل داریوش و تور کیش بهار 97ساحل مرجانی جزیره تور کیش اردیبهشت 97زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک استتور کیش خرداد 97 در ضمن در نزدیکیتور کیش تابستان 97 آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در تور کیش فروردین 97جزیره کیش افتتاحتور کیش بهار 97 شده ودارای موقعیت دسترسی تور کیش اردیبهشت 97مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که تور کیش تابستان 97قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق هایتور کیش خرداد 97 این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 





:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: