هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کمر دریم آنتالیا

هتل دریم جزو هتل های چهار ستارهتور آنتالیا بهار 97 منطقه زیبای کمر آنتالیا محسوب می شود.این هتل در دامنه ی کوه تاریخی المپوس واقع شده است.گردشگران تور آنتالیا با طی کردن مسافتی اندک می توانند به جاذبه های گردشگری و تاریخی ترکیه دسترسی پیدا کنند.شما می توانید از استخر روباز،استخر سرپوشیده،زمین بازی کودکانتور آنتالیا تابستان 97،سونا،جکوزی،تور آنتالیا فروردین 97ماساژ،مرکز تناسب اندام،ساحل تور آنتالیا اردیبهشت 97اختصاصی، باغ خصوصی و رستوران های متنوع با طبخ غذاهای متنوعتور آنتالیا خرداد 97 بهره برده و اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل کمر دریم آنتالیا


هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر یکی از تور آنتالیا خرداد 97هتل های 5 ستارهتور آنتالیا تابستان 97 آنتالیا تور آنتالیا بهار 97می باشد که در منطقه بلک واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا است. این هتل دارای امکاناتی مانند, استخر, سونا, جکوزی, پارک آبی, حمام ترکی, حمام آفتاب, اتاق ماساژ, مرکز تناسب اندام, مرکز SPA, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, تور آنتالیا فروردین 97سرویس دهی UALL, ترنسفر, شاتل, لاندری, خشکشویی, پارکینگ, کرایه اتومبیل, ساحل اختصاصی, فروشگاه, سینما, بار, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و ... می باشد. هتل پورت نیچرتور آنتالیا اردیبهشت 97 با 600 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... در سال 2014 ساخته شد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل لوکس اقامت داشته باشید.

هتل پورت نیچر آنتالیا


هتل کرملین پالاس آنتالیا

 این هتل 5 ستاره یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا تور آنتالیا بهار 97است.این هتل با الهامتور آنتالیا تابستان 97 از کاخ کرملین در روسیه ساخته شده است و با امکانات ساحل شنی اختصاصی به طول 215 متر و استخرهای برگزیده خود، خدمات بازی‌های آبی در حد 5 ستاره را ارائه می‌دهد هتل کرملین دارای ساحل شنی اختصاصی است و در زمینی به مساحت 75 هزار متر مربع بنا شده است هتل آی سی گرین پالاس مجموعا 429 اتاق و 924 تخت خواب دارد که در 6 طبقه بنا شده‌اند و از طریق آسانسور می‌تتور آنتالیا فروردین 97وان به طبقات دسترسی پیدا کرد تمام اتاق‌ها مبله و دارای بالکن هستند و مجهز به حمام، دستشویی، سیستم تهویه، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات،تور آنتالیا اردیبهشت 97 تلویزیون و مینی‌بار می‌باشند و همچنین اتاق‌ها به صورت روزانه تمیز می‌شوند. هتل آی سی گرین پالاس دارای خدمات تفریحی روزانه از جمله پارک آبی، ورزش‌های آبی، فوتبال، باشگاه بدن‌سازی و دارا می‌باشد همچنین خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود از خدمات دیگر این هتل حمام ترکی، اتاق ماساژ، سوناتور آنتالیا خرداد 97 و جکوزی و ... است.این هتل می تواند گزینه ی مناسبی برای گردشگران تور آنتالیا باشد. 

 

هتل کرملین پالاس آنتالیا


هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا

هتل علی بی ریزورت آنتالیا یکی از بهترین هتل های آنتالیا با کیفیت و امکانات عالتور آنتالیا بهار 97ی است.از سال ۲۰۱۱ تا کنون این هتل به نشان هتل تنیس مزین شده است. این هتل در بخش ماناوگات و سیده آنتالیا قرار دارد که از جمله ویژگی های آن دریای عظیم مدیترانه و هوای جالب و خواستنی آن است. اتاق های این هتل از نظر کیفیت محیط، تهویه، امکانات رفاهی و سلامت، در رتبه عالی قرار دارند. خوشبختانه از نظر امکانات تفریحی و رفاهی هتل در رتبه خوبی قرار دارد و شما می توانید در سفر به تور آنتالیاانواع امکانات را در تور آنتالیا اردیبهشت 97این هتل ساحلی مشاهده کنید. این هتل دارای حدود ۹۰۰ اتاق خانوادگی و استاندارد از نوع معمولی و سوپر  است که امکانات آن ها از نظر کیفیت تفاوتی ندارد.  از جمله ورزش های محبوبی که در این هتل به  مسافرین ارائه می شود، ورزش تنس است که امکانات کافی و وافی در این باره وجود دارد. از سمتیتور آنتالیا تابستان 97 امکانات دیگری مثل  مینی کلوب، ماکسی کلوب، گنچ کلوب،  سالن اتومبیل رانی، لونا پارک، پارک کودکانتور آنتالیا فروردین 97، آکوا پارک، مرکز نگهداری بچه ها به بهترین شکل و با کیفیت ترین امکانات، و… نیز در این تور آنتالیا خرداد 97هتل دیده می شود.تورهای نیم روزی و تمام روزی در جایجای این منطقه چیزی است که توسط هتل پشتیبانی می شود.

 

هتل علی بیگ ریزورت آنتالیا


هتل آنابلا دایموند آنتالیا

هتل آنابلا دایموند در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار داردتور آنتالیا تابستان 97. این هتل 7 طبقه در زمینی بتور آنتالیا بهار 97ه وسعت 10 هزار متر مربع بنا شده است و جزو زنجیره هتل‌های آنابلا می‌باشد، لازم به ذکر است ساخت این هتل در سال 2013 به پایان رسیده است. هتل آنابلا پارک، عضو دیگر خانواده این هتل است که در مجاورت این هتل بنا شده است. فاصله هتل با ساحل شنی اختصاصی خود صفر بوده و در ساحل می‌توانید تور آنتالیا اردیبهشت 97از امکاناتی از قبیل دوش، کابین تعویض لباس و تخت‌های آفتابگیر استفاده کنید  پذیرایی در هتل آنابلا دایموند به صورت آل یعنی با سرو صبحانه ، ناهار ، شام و کلیه نوشیدنی ها تا ساعت ۲۴ انجام می گیرد . برخورداری از آب و هوای معتدل ، آفتاب زلال ، طبیعت زیبا و ساحل اختصاصی ماسه ای از خصویات ممتاز این هتل ۵ ستاره به شمار رفته و با مدد کادر خدماتی ورزیده ، سرویس دهی و خدمات شبانهتور آنتالیا فروردین 97 روزی و امکانات پیشرفته رفاهی و تفریحی تور آنتالیا خرداد 97و ورزش های ساحلی مفرح ، اقامتی به یادماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا هتل رقم خواهد زد.

 

هتل آنابلا دایموند آنتالیا





:: برچسب‌ها: نرخ تور آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: