هتلهای معروف در کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتلهای معروف در کیش

 

هتل عالی قاپو کیش واقع در انتهای بلوار دریا کیش در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع بنا گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های دو ستاره معروف در تور کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوری که از دور برای مسافران تور کیش بسیار جلب توجه می کند.

اگر شما در تور لحظه آخری کیش به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و  تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران تور کیش خواهد بود.از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تدارک دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

 

 

هتل شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش در تور کیش بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل در تور کیش به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه در تور کیش زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها در تور کیش 95 وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش در تور کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: