هتل های 5 ستاره کوش آداسی
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که در فاصله 50 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی پاییز 96 ارائه می دهد. هتل کلاب یالی در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 450 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، اینترنت، حمام با سشوار و تلفن است. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی ، یکی از آن ها غذاهای دریایی و رستوران سوم غذاهای مخصوص گیاهخواران سرو می کند. هم چنین هتل دارای 6 کافی شاپ می باشد. دو استخر روباز به همراه سرسره های آبی در محوطه هتل قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر کودکان، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، تنیس ، مینی گلف، فوتبال، والیبال، بیلیارد و ... اشاره کرد.

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی


هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما سلطان کوش آداسی در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است.هتل به تازگی و در سال 2015 بازسازی شده است. هتل پالوما سلطان خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در چهار طبقه ساخته شده است و دارای 434 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی مهر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام با وان، تهویه مطبوع و تلفن است. هتل دارای 5 رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بوفه است و چهار رستوران دیگر آلاکارته می باشند. هم چنین 7 کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتل در 35 کیلومتری مرکز کوش آداسی و در 50 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، تنیس رومیزی، بسکتبال، تنیس، ایروبیک و بیلیارد اشاره کرد.

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

 

 


هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما پاشا در 35 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. هتل در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 50 کیلومتر است. هتل در سال 2010 افتتاح شده است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 268 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که به شما مسافران تور کوش آداسی آبان 96 امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان و دوش و تلفن هستند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ 1000 متر است که در کنار آن یک پارک آبی قرار دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ترکی و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین یک اسنک بار و شش کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند.  از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس، مینی گلف، بیلیارد، ایروبیک ، یوگا، موزیک زنده و نمایش اشاره کرد.

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

 

 


هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالم وینگز (Palm Wings) در ساحل محله عثمانیه کوش آداسی واقع شده است. هتل 346 اتاق با دکوراسیونی در توناژ رنگی سبز و آبی دارد که کف پوش فرش دارند و مجهز به امکانات تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و بالکن با چشم انداز باغ ... هستند.

هتل خدمات یوال 24 ساعته دارد و در رستوران اصلی غذاهای بین المللی به شیوه سلف سرویس ارائه می شود. در دیگر رستوران ها غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می شود و 5 کافه نیز در محل موجود می باشد.

 مرکز کوش آداسی در فاصله 16 کیلومتری و فرودگاه ازمیر در فاصله 80 کیلومتری هتل است.

مسافران تور کوش آداسی نوروز 97 می توانند با انتخاب این هتل از طبیعت زیبا، سایه درخت های نخل و آب و هوای مطبوع آن لذت ببرند.

آدرس: Osmaniye Mah. Alacay Mevkii Sahil Siteleri Davutlar-Kusadasi-Aydin, 09430 Davutlar, Turkey

امکانات هتل پالم وینگز کوش آداسی

استخر فضای باز، باغ، ورزش های آبی، رستوران، کافه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، واکس، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، اتاق جلسه، تهویه مطبوع، فروشگاه.

 

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی

هتل پالم وینگز کوش آداسی


هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی در ساح شنی دریای اژه واقع شده و 417 اتاق دارد که از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، مینی بار، وای فای رایگان و ... می باشد. این هتل 4 استخر، 3 سرسره آبی و مرکز اسپا دارد.

 در رستوران اصلی هتل، صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس سرو می شود، 4 رستوران دیگر نیز در هتل وجود دارد که به صورت منوی انتخابی است و مسافران تور کوش آداسی شهریور 96 می توانند انواع غذاهای بین المللی و عثمانی را در آنجا میل کنند.

فاصله هتل تا مرکز شهر ازمیر 50 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 52 کیلومتر است.

آدرس: Kucuk Akkum Mevkii, Sigacik, Izmir, 35460 Seferihisar, Turkey

امکانات هتل ایفوریا کوش آداسی

زمین تنیس، ماهی گیری، پینک پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، ساحل اختصاصی، پارک بازی، زمین بازی، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، مغازه، آسانسور، اتاق وی آی پی، سیستم تهویه، روزنامه، سیستم تهویه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، نگهداری از کودکان، فکس، کپی، اتاق جلسه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان. 

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

هتل ایفوریا کوش آداسی

 





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: